Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#288430
Jeg overvejer at købe Seagate Backup Plus Hub 8 TB, men det er med henblik på at tilslutte den til mit LG OLED E6 tv, men jeg vil ikke ofre de 1500 kroner på den, hvis det ikke er muligt at til slutte den. Jeg havde tænkt at lave et film bibliotek på harddisken. Ved I om det kan lade sig gøre, at tilslutte den med et lg oled tv, og er der evt begrænsning på TB som tvet kan læse?
#304113
Kefiren skrev:Jeg overvejer at købe Seagate Backup Plus Hub 8 TB, men det er med henblik på at tilslutte den til mit LG OLED E6 tv, men jeg vil ikke ofre de 1500 kroner på den, hvis det ikke er muligt at til slutte den. Jeg havde tænkt at lave et film bibliotek på harddisken. Ved I om det kan lade sig gøre, at tilslutte den med et lg oled tv, og er der evt begrænsning på TB som tvet kan læse?
Køb det ikke. Det understøttes ikke.



Hilsen,
Brian
#304166
Du skriver, det skal være muligt at "slutte" den. Hvis du mener "slukke", så er der ikke nogen afbryder på disken, men du kan enten selv montere en på ledningen, eller trække stikket ud...
Nogle apparater understøtter ikke harddiske over 2 TB, men det er efterhånden noget tid siden, jeg har set det, så jeg vil umiddelbart tro, 8 TB ikke er noget problem, dog uden at have afprøvet det...