Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pniels
#191808
Hej Forum
Jeg købte ovenstående for bl.a. at kunne se TV2 fri på ældre led i køkkenet , og havde testet det på min Aldi tab, men på Neo x7 vil det ikke køre der kommer en meddelelse om at den er ROOTED, har kun opdateret med seneste original firmware i fredags efter jeg fik den, er der en måde at afhjælpe det på, der er ingen hjælp til dette hos tv2 support?
På forhånd tak Peder
Af Pniels
#192433
Tak for svaret, men det er faktisk begyndt at virke i dag uden jeg har gjort noget, for nogle dage siden prøvede jeg med hide my root uden held, så jeg ikke hvorfor det køre nu!!!!
Af Vinkel
#192434
Okay sært, men altid noget at det virker :-) Lige et tip seneste xbmc 13 alpha8 har fået hardware decoding.
Af Aliraza142
#207869
hvorfor løber jeg ind i det problem, når jeg kopiere en udsendelse fra internt drev til usd harddisk kan jeg ikk spole i programmet længere, som om jeg mister rettigheder for at have kopieret til eksternt usd harddisk ? og så bliver afspillet fra usd drevet.

nb.
afspiller jeg avi filer fra eksternt usb drev kan jeg sagtens spole frem el. tilbage vi optagerens hr935n.