Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Xlander
#189242
Jeg har et problem med mit ATV3. Den har det med at starte op selv men slukke dog igen efter et et stykke tid,5 ud af 10 gange kan den ikke logge ind på iTunes og kan ikke se min Mac - Ipad,hver gang er jeg nød til at gen-starte ATV.

Det er sq ved at være ret irriterende så håber nogen kan hjælpe.

Den er opdateret med den nyeste firmware og har også prøvet at nul stille den.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#189275
Jeg tror, at du med 99 % sikkerhed kan pege fingre ad din router. Når forbindelsen ryger uprovokeret er det ofte her fejlen ligger.

Bruger du den router, som fulgte med fra din internetudbyder?

Min erfaring med routere er, at Apples egne er rigtig gode - specielt hvis man vil udnytte f.eks. streaming og Airplay. Jeg har efterhånden haft både flere fra Linksys, en D-Link og en fra Netgear. Men ingen af dem har kørt så stabilt som den Apple TimeCapsule jeg har nu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#189283
Backfixer skrev:Bare af nysgerrighed:

Hvilke TC er det du bruger?
Jeg har den gamle med 2TB. Den flade. Jeg kan ikke lige tjekke modelnummeret, da den er gemt væk under sofaen, men den blev vel købt i 2009 eller 2010. Det var dengang der fandtes en 1TB og 2TB løsning, men ingen 3TB.

Jeg har læst om folk der har problemer med, at harddisken står af, men jeg har intet oplevet på den front.
Af Xlander
#189294
Jeg bruger netop Appel's AirPort Extreme og den er købt i 2010,og der er aldrig nogen problemer med at min iPad - iMac ikke kan tilgå den så tror ikke det er der problemet er.
Af Xlander
#189297
Ja det kunne godt være det der er galt,nu er så problemet at jeg ikke kan finde bongen :s Kan man ringe til Apple support og måske få en bytter der igemmen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#189298
Det er da et forsøg værd. De har jo hvert fald lavet en officiel supportside for netop dette problem.

Jeg knækkede engang hænglset på min Macbook Air og den var dækket under et lignende program. Det var 3 år efter købet og den var købt på apple.dk, men Eplehuset klarede det hele for mig uden kvittering.
Af Xlander
#189314
Har nu været i kontakt med Apple og hun kan se at mit Apple Tv har de bogstaver der er i deres opens replacement program så den skal indleveres til enten Humac eller Eplehuset til rep eller ombytning.

Så ind til vider må jeg vente på hvad udfaldet bliver der.
Af Giovanni78
#189320
Xlander skrev:Har nu været i kontakt med Apple og hun kan se at mit Apple Tv har de bogstaver der er i deres opens replacement program så den skal indleveres til enten Humac eller Eplehuset til rep eller ombytning.

Så ind til vider må jeg vente på hvad udfaldet bliver der.
Af nysgerrighed, hvad er det for nogle bogstaver. Jeg synes nemlig også ofte min har problemer med at holde forbindelsen når jeg eksempelvis streamer Wimp fra iPad.
Af Xlander
#189322
Giovanni78 skrev:
Xlander skrev:Har nu været i kontakt med Apple og hun kan se at mit Apple Tv har de bogstaver der er i deres opens replacement program så den skal indleveres til enten Humac eller Eplehuset til rep eller ombytning.

Så ind til vider må jeg vente på hvad udfaldet bliver der.
Af nysgerrighed, hvad er det for nogle bogstaver. Jeg synes nemlig også ofte min har problemer med at holde forbindelsen når jeg eksempelvis streamer Wimp fra iPad.

Rasmus har et link længer oppe her i tråden,der kan du se hvilke bogstaver der er tale om.