Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pelaaja
#185888
Vil også anbefale Boxee box, men ville være nemmere hvis du havde nævnt lidt om hvad den skal bruges til / hvilke krav du har til den.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#185898
Så er det vel WDTV Live du skal kigge på.
Af lgowner
#185899
Torben Rasmussen skrev:Så er det vel WDTV Live du skal kigge på.
+1 , og er det virkelig ikke andet, så er WDTV Play jo billig ca. 470kr+pp
Af OleA
#185901
Hvis det kun er til netflix forstår jeg ikke du undgår Apple tv. Klart bedste til netflix.

Hvis det også er det afspilning af mkv og iso skal du satse på wdtv.
Af djocs
#186193
Hvis du kan undvære netflix, og er lidt fix med computere.

så er raspery pi med xbmc et knaldgodt bud til at få en bilig medie boks.


Living smart-tv lavede et påskeprojekt hvor de gennemgik hele opsætningen af den.
Af lgowner
#186195
djocs skrev:Hvis du kan undvære netflix, og er lidt fix med computere.

så er raspery pi med xbmc et knaldgodt bud til at få en bilig medie boks.


Living smart-tv lavede et påskeprojekt hvor de gennemgik hele opsætningen af den.
med en forskel på 120 kr så ville jeg nok spare tid og bruge de 120kr ift. WDTV :)
ellers bliver han jo en lille polak til 10kr i timen, det lyder som en dårlig investering for at få Netflix.
Af djocs
#186222
Hehe, om man vil være polak er jo op til en selv ;)

Dog tager opsætningen max en time.

Helt enig i at man ikke skal løbe denne for at bruge netflix, da dette ikke understøttes, men dog muligt alligevel igennem airplay som understøttes i xbmc.

Jeg har lige købt 2 stk rasberry med 2 sdkort til 630kr med porto!

Hvilket syns er billigt og flexibiliteten af den, da man kan bruge den til alt andet sjovt.

Jeg ved ikke om wdlive understøtter hdmi cec. Det gør rasberry pi. Lidt nemmere at bruge samme remote som tvet.
Af lgowner
#186236
djocs skrev:Jeg ved ikke om wdlive understøtter hdmi cec. Det gør rasberry pi. Lidt nemmere at bruge samme remote som tvet.
og endnu lettere med én remote til alle enheder ;) Harmony rule!