Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eliassorensen
#185139
Hejsa

Er der nogen der ved om WDTV Play understøtter Netflix her i Danmark, eller om det kun er den Amerikanske?

På forhånd tak.
Af eliassorensen
#185156
Tak.

Problemet er nemlig, at vælger man "Europa" på WDTV siden, så er Netflix ikke med.

Men i den danske manual skriver de om Netflix, ligesom alle netbutikkerne lister det som en feature.

Så nu har jeg bestilt den (modtager i morgen). Har jo altid 14 dages returret :)
Af eliassorensen
#185216
Og det er lige præcis Dustin, jeg har købt den hos :)

Så nu må vi se.

Kan se, den ikke kommer i dag - nok først i morgen.

Kommer med en opdatering når den er testet. Så kan min "gamle" Boxee Box blive kasseret :)
Af AndreasV
#185219
jeg har den, og Netfix kører perfekt på den.
Af eliassorensen
#185230
AndreasV skrev:jeg har den, og Netfix kører perfekt på den.
Fedt!

Også med danske tekster og det hele?

Kan du give en mini-anmeldelse? :) Har du prøvet at smide nogle filformater efter den?

Umiddelbart er det eneste den IKKE kan i forhold til WDTV Live at spille MPEG-2. Men jeg har rippet hele min DVD-samling i x264/MPEG4, så det skulle ikke være noget problem! :)
Af AndreasV
#185249
jeps, med danske tekster, dog tekstfarven er gul, men det gør ikke noget.
Mht. filformater, mpeg4 er ok. men iso kan den ikke afspille.
Af eliassorensen
#185261
Man kan vidst ikke komme uden om de gule undertekster. Det er Netflix der har fået den idé, at det er skide smart (og de kan i øvrigt knap nok ses på lyse baggrunde). De er også gule på Playstation, iPhone/iPad og alle andre enheder jeg har prøvet det på :)

Men fedt at høre, at det virker. ISO-filer gør mig sgu ikke så meget. Jeg har rippet alle mine DVD'er i MPEG4 (eller - i tidernes morgen rippede jeg dem faktisk til ISO med DVD Decrypter, men for et halvt år siden blev de alle konverteret til mkv ;) ). :)
Af dkscan
#185328
eliassorensen skrev:De er også gule på Playstation, iPhone/iPad og alle andre enheder jeg har prøvet det på :)
Det er vist kun på Apple TV at de er hvide.
Af eliassorensen
#185731
Lige en update fra mig, efter jeg har haft boksen en uges tid nu.

Det kører rigtigt rigtigt godt, og er overordnet tilfreds. Den siger ikke en lyd, og afspilningen fejler ikke noget.

Har haft lidt tendenser engang imellem med at lyden ikke var helt i sync på Netflix efter jeg har spolet. Men det begrænser sig til nogle specielle film, da andre virker helt fint.

Jeg kører det via trådløst, og det kører upåklageligt (på trods af min router står en etage under og ca. 20 meter væk), så får jeg stadig "SuperHD".

Mine mediefiler klarer den også rigtigt godt via ekstern harddisk. Lidt synd den ikke har Samba, men kun DLNA (hvis man nu havde en netværksharddisk), men igen - det er jo lavprisalternativet til WDTV Live, og jeg synes den gør det skide godt for de 500kr. den nu engang koster.

Menuerne kører selvfølgelig ikke lige så smooth som på AppleTV (som koster det dobbelte), men dem bruger man jo også kun indtil man har fundet sin film.

Kan dog godt se jeg er blevet forvænt med min Boxee's fjernbetjening som ikke kører infrarød, så man ikke behøver den pege lige på boksen. Der er WDTV Play's IR fjernbetjening lidt mere irriterende, og man skal typisk pege lige hen mod boksen.

Men alt i alt er jeg mere end tilfreds. Det kører skide godt det hele, og bestemt ikke ked af at jeg lod min gamle Boxee Box gå til fordel for en Play :)