Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#184473
Poweraxe skrev:Kan den så køre HBO?

Efter som at jeg køre fint HBO ja upåklageligt på min nexus 7 tab der også køre android 4,1 ja så bør den køre hbo, jeg får min i morgen bestilte den i fredags, og forventer at den køre hbo, med de spec som der er her, jeg tror at det er hardwair problemer som der gør at den ikke køre eksembelvist på en medion tablet, der ikke har jordens bedste cpu, (hvad kan man forvente af en tablet købt mellem dåse thomater og lokums papir i aldi)

( hbo er en dyb skuffelse for mig på deres hjemme side som der er noget bøvl og appen er desvære ikke bedre hbo kan beskrives meget enkel,

kanon indhold elendig app og hjemmeside, jeg vil give den minus karakter for deres tekniske udførsel, for den er utroligt ringe, mit eneste problem er jeg er afhængelig af de serier der er på HBO, trods deres ekstremt ringe, tekniske kvalitet, ( her er appen dog bedre end hjemme siden der bøvler med at vide hvor man er i filmen hvis man pauser den, hjemme siden hakker meget, og har pixel fejl , det er heldigvist meget bedre i android, men app desing er det samme lort som hjemme siden
#184474
Har selv prøvet det med de 2 måneder gratis prøve på iPad. Vil rigtigt gerne i gang med season 3 af game of thrones som de lige har haft premiere på. Samt vikings se hvad det er. Var også skuffet over det på iPad da jeg også har netflix på den og bruger det meget når jeg er på job.

Netflix køre fint med kun 3streger 3G og køre enda også fint med Edge signal hvor HBO skal have fuldt signal på 3G de har så vidt jeg har hørt kun lavet mulighed for at spejle iPad billed over Apple tv hvilket kun giver ca et halvt billed på tv ikke ladet den køre AirPlay hvilket ville give fuldt billed. Så lige nu er det jo enten købe sådan en rikomagic eller en samsung bluray afspiller for at kunne få det over tv. Men endnu en boks og en fjernbetjening at have stående og liggende på bordet. Dog ved jeg godt at jeg på et tidspunkt skal ud og købe en bluray afspiller når jeg vælger at opgradere mit surround men har endnu ikke overvejet hvilket mærke.
#184477
Poweraxe skrev:Har selv prøvet det med de 2 måneder gratis prøve på iPad. Vil rigtigt gerne i gang med season 3 af game of thrones som de lige har haft premiere på. Samt vikings se hvad det er. Var også skuffet over det på iPad da jeg også har netflix på den og bruger det meget når jeg er på job.

Netflix køre fint med kun 3streger 3G og køre enda også fint med Edge signal hvor HBO skal have fuldt signal på 3G de har så vidt jeg har hørt kun lavet mulighed for at spejle iPad billed over Apple tv hvilket kun giver ca et halvt billed på tv ikke ladet den køre AirPlay hvilket ville give fuldt billed. Så lige nu er det jo enten købe sådan en rikomagic eller en samsung bluray afspiller for at kunne få det over tv. Men endnu en boks og en fjernbetjening at have stående og liggende på bordet. Dog ved jeg godt at jeg på et tidspunkt skal ud og købe en bluray afspiller når jeg vælger at opgradere mit surround men har endnu ikke overvejet hvilket mærke.

jeg får min enten i morgen eller overmorgen så skal jeg nok skrive om HBO køre eller ej, på rikomagicen men jeg er 99,9999% sikker på at den køre upåklageligt og lige så godt som på min nexus, det er grafik siden som de andre har haft problemer med og det er umuligt på den mini computer.

og mit valg var ret enkelt overfor en blu ray, versus rikomagic jeg svare med et spørgsmål "hvad fanden skulle jeg bruge en antik maskine der afspiller skiver til?" en maskine der er begrænset til kun at kunne køre en ting af gangen, nej vel, angående appel device, ja jeg har ikke ret meget kærlighed til overes for æble verden,

tænk der stadigt er folk der er låst fast til itunes, da jeg totalt droppede æble verden og blev totalt droid head, ja så var det lidt som pinocchio http://www.youtube.com/watch?v=iAykOz1gWi4

jo jo man er jo kreativ når man har et æble produkt der er låst til alt, du kan INTET gøre for at gøre det din personlige ting, det første jeg gør det er at instaere denne her app på min rikomatic https://play.google.com/store/apps/deta ... k.launcher

nu kan jeg lave den totalt som jeg vil ha den til at se ud jeg vil ha meget store ikoner, på en meget enkel skærm, gerne med en animeret bagrund, ( med den quadcore grafik kerne der er på den ja så no problemos) den har en cpu der er ca fire gange hurtigere ned den dual core der er på min galaxy nexus, ( og jeg har nul problem med at køre nogen app på min nexus telefon der er ca 1½ år gammel)

og rkomatic er ca lige så hurtig som min quad core på nexus 7. dvs der er fint grundlag for at gøre den til din enhed med dit personlige præg. det kan en kasse skrot der driver ubrugelige blue ray skiver ikke, over dyr skrot, jeg har det lidt med en bluray afspiller som jeg har det med en iphone eller idevice, ja det VAR fedt, for ca 2-3 år siden, jeg har en dvd som jeg ikke bruger ja mere end 6 månder, siden jeg så film på den, jeg bruger idag min WD box, som der bliver afløst af rikomagic, mk802llls fordi den køre android, og kan køre alle de ting jeg vil se, og for KUN en plov og en tier, så kan man købe ca 4 rikomatic for samme pris som en bedre blue ray maskine, der er et levende antikt medie,


( er også kæmpe game off thrones fan og ser samtidigt vikings der er genial, ja på nogen måde bedre end GOT sammen med strike back ) alt sammen HBO og kun hbo, så trods elendig hjemmeside med nok den værste menu system verden har set så er hbo på indhold siden så god så det er et must have, gad dog godt sparke dem der har lavet den side på et meget ømt sted, shit hvor er deres hjemme side ringe og dermed også appen,
#189419
Hej,

Jeg har ikke prøvet en Rikomagic MK802 IIIS, men jeg har købt en MK802IV, som er deres nyeste quad core device hos http://androidgadgets.eu. Jeg er meget tilfreds med den og kan køre både Netflix og HBO apps og så bruger jeg også XBMC rigtig meget på den og det fungerer bare.

Foruden MK802IV, så har jeg også en Minix Neo G4, som jeg har købt samme sted og har også købt en no-name USB ethernet adapter samme sted og jeg er super tilfreds. Jeg bruger den primært til at køre XBMC og det fungerer rigtig godt. Jeg bruger en speciel version af XBMC som bruger MX Player til at afspille 1080p MKV'er. Findes her http://www.xbmcandroid.com.
#189471
DC85 skrev:Hej,

Jeg har ikke prøvet en Rikomagic MK802 IIIS, men jeg har købt en MK802IV, som er deres nyeste quad core device hos http://androidgadgets.eu. Jeg er meget tilfreds med den og kan køre både Netflix og HBO apps og så bruger jeg også XBMC rigtig meget på den og det fungerer bare.

Foruden MK802IV, så har jeg også en Minix Neo G4, som jeg har købt samme sted og har også købt en no-name USB ethernet adapter samme sted og jeg er super tilfreds. Jeg bruger den primært til at køre XBMC og det fungerer rigtig godt. Jeg bruger en speciel version af XBMC som bruger MX Player til at afspille 1080p MKV'er. Findes her http://www.xbmcandroid.com.
Må jeg spørge om du har brugt dr og tv2's apps til at se deres kanaler live på den?
#189473
Må jeg spørge om du har brugt dr og tv2's apps til at se deres kanaler live på den?
Nej det har jeg ikke prøvet, men jeg har prøvet TV2 appen til en Android smartphone og der virkede det fint. Eftersom det også er Android der kører på de to mini pc'er, så kan jeg ikke forestille mig at der er problemer, men man kan selvfølgelig ikke være sikker.
#189475
DC85 skrev:
Må jeg spørge om du har brugt dr og tv2's apps til at se deres kanaler live på den?
Nej det har jeg ikke prøvet, men jeg har prøvet TV2 appen til en Android smartphone og der virkede det fint. Eftersom det også er Android der kører på de to mini pc'er, så kan jeg ikke forestille mig at der er problemer, men man kan selvfølgelig ikke være sikker.
Ok, tak :-)