Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basta
#180328
Kan synology ds213+ anbefales hvis den skal kunne trække blu-ray 3d.iso filer samt om det er muligt at optage fra fjernsynet og ned på NAS´en?
Af polski12
#180351
Ja ....helt klart den bedste NA's på market så ja....har selv 212+
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#180355
Ja, det er en stærk NAS, men du kan ikke få noget TV, som kan gemme optagelser på andet end en dedikeret USB HDD. Disken krypteres når TVet bruger den som lagerplads og det kræver, at den kan få lov at formattere en partition til sig selv.
Af Chaui
#180358
Bruger selv en DS212j til 3D iso afspilning. Det kan den sagtens klare, det er nærmere din Medieafspiller der kan have svært ved at følge med.

Eneste minus ved 212j er at den ikke kan pakke Rar filer ud :(

Ved ikke om 213+ er anderledes.
Af Basta
#180425
Chaui:

Hvad afspiller bruger du til 3d.iso? Så kan man ikke rigtig downloade til NAS disken hvis den ikke kan udpakke RAR. Der er mange filer, som lagt op med RAR.
Af Chaui
#180449
Basta skrev:Chaui:

Hvad afspiller bruger du til 3d.iso? Så kan man ikke rigtig downloade til NAS disken hvis den ikke kan udpakke RAR. Der er mange filer, som lagt op med RAR.
Som afspiller bruger jeg en Himedia 900b, men køb istedet en af de mange nye maskiner. Popcorn f.eks. har os hørt at Dune skulle være kommet med en ny.

Eneste måde jeg har fundet ud af at pakke Rar filer ud på, er via min computer. men der tager en BD-ISO nok 4-5 timer for udpakning over det trådløse.
Af Basta
#180510
Den nye Popcorn har jeg tilgengæld hørt rigtig dårligt om. Jeg overvejer i øjeblikket en Med600x3d.

Jeg skal også bruge en ekstrem hurtig, støjsvag og stabil HD, som er anbefalet af Synology - den skal være på mellem 2-3 TB??