Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sju
#179550
jeg mangler en god guide til hvordan jeg streamer fra win 7 til wd tv live.
jeg er ved at blive skør, min musik kan jeg godt få over tv, det er dog ikke delt op som på min pc,
mine foto der kan jeg kun se en mappe, jeg har mange.
film kan den slet ikke finde på pc, hver gang jeg forsøger at finde filer på min pc så skriver wd tv live
" the last content source has been removed. please select a new source"

hvordan "markere" jeg hvad for nogle mapper på min pc som jeg vil kunne bruge via wd tv live.
Af Supergris
#179552
Du højreklikker bare på de mapper eller drev, der skal deles, og vælger " Del med ". Her vælger du så din " Hjemmegruppe "...
Husk, du skal tilgå dem via " Network share ".
Af sju
#179553
det har jeg prøvet, men under network share kommer
windows share frem, så står den og loader i lang tid, og kommer med samme melding. tror det er en fejl i windows opsætningen, opsætning af netværk er sgu ikke ment i windows
Af Supergris
#179554
Den kan godt have svært ved at finde netværket nogle gange, så plejer det at hjælpe, at hive strømkablet ud, og lade den starte op igen. Det kan godt være møgirriterende...
Af sju
#179638
wd td live er da noget værre skrammel, så kan jeg få forbindelse til mine foto, 1 minut senere så melder den at de er blevet flyttet !!
de film jeg har på min pc kan den ikke finde, og ja jeg har delt mappen, men hver gang få jeg samme meddelse at ! the last content source has been removed. please select a new content source.

jeg fatter ikke en meter, normalt plejer jeg at have fint styr på sådan noget.

skulle sgu have købt en apple tv 2 som kan jailbreakes
Af NCN
#179640
Det problem havde jeg også da jeg brugte trådløs netværk via usb dongle. Men har aldrig oplevet det siden jeg fik kablet netværk (via powerline)
Af sju
#179641
der er da indbygget trådløs netværk i den, vil det være en fordel hvis jeg sætter et kable i fra router til wd tv live ??
Af NCN
#179663
Nu må du ikke hænge mig op på noget :p
- men du kan jo prøve
Af egj1975
#179880
Har du flere end den ene pc....for det kunne være ide at prøve en anden pc (til at isolere fejlen for det kan også være windows som har en fejl eller fejlopsætning). En anden ting ville være at prøve med et langt kabel...et kabel er ALTID bedre en wifi. Når man bruger wifi (generelt) så slipper du for en ledning....udover det så får du intet ud af det andet en dårlige forbindelser, lave hastigheder og flere fejlmuligheder.