Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nicklas A
#178787
Juleulven skrev:du forbinder HDMI fra PC til Reciever...
tænder reciever
går i windows "playback" og sætter den til "Denon-AMP" og starter dit musikprogram på din computer...

det er ihvertfald mit gæt...
Ja okay, det må jeg se om det kan lade sig gøre.. Er godt nok ikke støt på det der playback, ved du hvor man gør det henne?
Af Nicklas A
#178788
visca blaugrana skrev:og du har et HDMI kable fra computeren til din reciever? og IKKW Hdmi fra Computer til TV og derfra et kable til din reciever?
Jo jeg har HDMI fra PC til receivers udgang og fra receivers in til TV..
Af J.H.
#178797
Nicklas A skrev:
visca blaugrana skrev:og du har et HDMI kable fra computeren til din reciever? og IKKW Hdmi fra Computer til TV og derfra et kable til din reciever?
Jo jeg har HDMI fra PC til receivers udgang og fra receivers in til TV..
Det er også omvendt.

Du har en udgang der står ARC på....den sidder tættest på strømstikket, den skal fjernsynets HDMI forbindes til. Så bruger du en af de andre indgange f.eks. DVD til din PC. Du skal muligvis ind i menuen og sætte indgangen op til dette men så burde det virke.
Af Nicklas A
#178822
J.H. skrev:
Nicklas A skrev:
visca blaugrana skrev:og du har et HDMI kable fra computeren til din reciever? og IKKW Hdmi fra Computer til TV og derfra et kable til din reciever?
Jo jeg har HDMI fra PC til receivers udgang og fra receivers in til TV..
Det er også omvendt.

Du har en udgang der står ARC på....den sidder tættest på strømstikket, den skal fjernsynets HDMI forbindes til. Så bruger du en af de andre indgange f.eks. DVD til din PC. Du skal muligvis ind i menuen og sætte indgangen op til dette men så burde det virke.
Mig der huskede forkert.. Det sidder også sådan, dog har jeg ikke været inde i menuen og prøve at sætte det op.. Vil jeg lige prøve at tage et kig på :)
Af J.H.
#178858
Hvis du har forbundet det som jeg skrev er næste skridt muligvis dit grafikkort, hvilket har du?
Af Nicklas A
#178929
Jeg endte med at trække et HDMI og optisk kabel hen til computeren!

Starter lige en ny tråd med nyt problem :)