Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henriksen
#11626
Hej

Jeg kan altså ikke rigtig finde ud af om man automatisk har digital tv når man er ejer af en mediecenter (Scaleo E fra fujitsu) og i så fald behøver jeg vel så ikke Selector?

Et andet spørgsmål er, både fjernsyn (27" fujitsu) og mediecenter er udstyret med DVI stik, men hver deres type. Hvilken type skal jeg vælge DVI-I eller DVI-U?

Håber der er nogen der kan hjælpe. O-O

Hilsen Thomas
Af Wizard
#11690
Henriksen skrev:Hej

Jeg kan altså ikke rigtig finde ud af om man automatisk har digital tv når man er ejer af en mediecenter (Scaleo E fra fujitsu) og i så fald behøver jeg vel så ikke Selector?

Et andet spørgsmål er, både fjernsyn (27" fujitsu) og mediecenter er udstyret med DVI stik, men hver deres type. Hvilken type skal jeg vælge DVI-I eller DVI-U?

Håber der er nogen der kan hjælpe. O-O

Hilsen Thomas
Hej Thomas

Det har du ikke, med mindre der er viacces kortlæser i Scaleo'en hvor kortet fra TDC skal indsættes. Det tror jeg ikke den har?
Hvis du virkelig overvejer at få digitalt tv ind i din Scaleo, så prøv at se her.
Her kan du læse om et produkt der hedder FireDTV som kan erstatte en TDC Selector og bruges sammen med MCE. Kortet fra TDC skal du dog stadivæk have.