Redaktører: AndreasL, Moderatorer

ved returnering af "defekt" boks er værdien 1699kr :( - ret vildt.
Ikke færdigsete udsendelser får bogmærket "se videre".
Men der er en urettet fejl.
Det er sådan at boksen hver eneste nat genstartes.
"se videre" vil blive slettet hvis den ikke er i arkivet.
Fejlen er indrapporteret for flere måneder siden.
Men en større rettelse er på vej og mæske derfor er fejlen "syltet".
I indstillinger kan man vælge "lav" strøforbrug. Men denne kap har aldrig virket. Der er dog en opdatering mht dette i udrulning så knappen kan aktiveres.
Hvis man er i tvivl om nye indstillinger retteligt er gemt skal man bare genstarte boksen.
Det ser ud til at arvtagen for ys4000 kun fås ved nyoprettelse. Så jeg formoder at alle andre skal betale for den.
Som bekendt i mit andet opslag er Samsung remote og yousee remote overlappende - løsning : hav ALTID begge remotes inden for rækkevidde.
Forskel på gammel og ny remote : stopkap ændret til netflix.
Fast max output fra ys4000 har før været en mulig indstilling. Det er det ikke mere. Hvis man har lavet indstillingen førhen virker den stadig.
Har haft en 4000 sammen med et Samsung TV, jeg brugte kun Remoten til 4000 boksen, helt uden problemer.
jeg glemte at skrive at mit tv er en B2B model = business to business(årsag ? : det skulle være samsung 32") . Sikkert derfor at yousee remote ikke virker til tv´et.

business to business er erhvervsmodeller lavet primært til hoteller og hospitaler.
Samsung skriver det som om at det er helt ok til private. Men så snart det gælder deres egen support er de i praksis kun uvidende mennesker som henviser til B2B support som så er ligeså uvidende. Jeg blev sågar spurgt: jamen hvorfor vil du registrere det ? Goddag mand økseskaft ! Det tog 3 uger eller mere før de indrømmerede at tv´et ikke kan registreres som alm tv. Det fandt jeg kun ud af fordi jeg var MEGET vedholdende. Det er virkelig træls HELE tiden at blive talt efter munden.
Samsung er jo på listen over understøttede TVer, så som udgangspunkt bør det være OK. Hvorfor er lige det TV købt.?
Der er mange 32" Samsung lige fra under 2K og opefter. 6K+