Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Jeg tænker på at opsige Norlys. Besøgte lige min bror igår, han har også Norlys fuldpakke, men kun for at se Formel 1, usikker på om han kan få F1 Pro appen…
Jeg kan vist godt få YS Blandselv, men han bor ude på landet, kan vist ikke få YS der…
Af JornH
Han har Stofa/Norlys Fiber, kan man mon så få Yousee? Men Yousee Play så er udbyder af Fiber vel underordnet?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er Norlys på TDC Net Fiber, så det er da muligt at der ligeledes er You See på Norlys Fiber, men derudover, så kan alle med en bredbånd forbindelse jo få Play via Streaming.
Brugeravatar
Af Baconbaronen
Fuldstændigt, mine svigerforældre har lige opsagt deres. Det var en kærkommen anledning til at kigge på hvilke kanaler de reelt set brugte - der var en del at spare pr år.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja i forhold til faste pakker, så er der penge at spare ved af have Play, og det kan alle få uanset udbyder af Bredbånd. Når det nu er sagt, så er det ikke nødvendigvis billigere hvis der i Play også ønskes Streamingtjenester, da man så nemt kommer op i Points, f.eks så kommer TV2 Play alene til at koste 21 Points, så der er men oppe på en Play 30 for at få nok Points, så det kan også der blive dyrt.
Af JornH
Som sagt min bror ser højest 10 tv kanaler og intet på Streaming sagde han, så det er billigere med YS Play.
Da jeg næste kun ser TV 2 Play med Sport, kunne jeg få Play 20 eller måske Blandselv 20, men det hele for mig kommer an på hvem sender langrend på ski, det sagde de hos Viaplay de ikke efter nuværende plan gjorde…

Min bror VIL se F1, hvor jeg vil se Langrend.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Play 20 vil ikke kunne dække nok Points til TV2 Play, den koster jo 21 Points.
Af JornH
Ja, men jeg beholder Play direkte fra TV 2, da det er nok billigere, min bror sagde han havde Viaplay uden Sport, men det kan alle med Fuldpakken hos Norlys se. Jeg valgte kun Norlys da de dengang havde Viaplay Sport i pakken. Han skulle nok også kunne vælge Play med reklamer og uden Sport.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det skal så haves direkte, det kan ikke købes fra diverse udbydere. Det er så Play Favorit.
Af JornH
Vi kan ikke længere få Bland Selv i min forening, kun dem der har det nu kan fortsætte, så
jeg vælger nok 10 plus 20 ekstra points og opsiger Norlys, for dyrt med de samme kanaler flere steder…
Men må lige regne på om plus 20 ekstra er nok..
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så hedder det play 30, som i øjeblikket fås til Kr. 0 den første måned, derefter er det Kr. 499 måned.
Af JornH
Men der er andre priser er man medlem af en forening, Grundpakke med 10 points til en pris så kan vælges 10, 20 eller 30 ekstra, 20 ekstra koster 300 kr. feks. Jeg troede man kunne bestille online, men pga. et eller andet teknisk må jeg ringe og bestille det. Men venter til midt i december.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er da som før i tiden ser det ud til hvor man der havde Grundpakken og kunne tilkøbe extra kanaler.
Af JornH
Jeg har jo Grundpakken hos YS, vælger jeg Play får man 10 valgfri kanaler med yderligere. (10 points)