Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Vises på Event kanalen hos Yousee,

Men er der ikke andre TV udbydere der har kanalen?

Og vises den også kun hos Viaplay med Sport og Total?
Det ser ud til at det indtil videre kun er You See der har den.
Af JornH
Jeg kan selv svare på det sidste, jeg har vist ikke Sport mere så kan ikke se den hos Viaplay…
Vi har kun hørt, at den skulle ligge hos YouSee og Viaplay selv. Hos YouSee får alle kunder kanalen gratis året ud. Hos Viaplay skal man op i den nye Premium-pakke, der lanceres i dag.

Artikel om lanceringen af Viaplay Sport News: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1723698923
Artikel om den nye Premium-pakke på Viaplay: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1724064323
Ja, når det kommer til måder at kradse flere penge ind, så fejler fantasien ikke noget. Køb dig fattig. så bliver vi og vores aktionærer så glade for vores bankkonto.
Af jkn789
De har reklameret kraftig hele weekenden under deres fodbold transmissioner, flere gange under hver kamp, men sjovt nok ingen oplysninger om at det kræver et nyt abonnement.
jeg kommer ikke til at bruge deres nye kanal, har viaplay total gennem waoo. Og pludselig kan jeg ikke se første division fodbold og high lights, hvordan kan de så kalde den pakke viaplay total???
Brugeravatar
Af C.O
Kan ikke være mere enig med dig jkn789!
Har viasat total igennem min udbyder.
Syntes det er ret frækt at tage noget ud af en pakke som var i Total og så over i en ny pakke med en ny sportskanal hvor prisen så bliver 50kr dyre!
Der kommer ikke en ekstra krone herfra, basta
Det er jo den måde de kan skovle flere penge ind på ved lave en ny pakke og flytte indhold som man gerne vil have over på den, således at man kan flå flere penge ud af kunderne, det kaldes forretnings strategi. Det kan man så syntes om eller ikke. For mit vedkommende har jeg det fint uden at bruge en eneste krone på det.
Senest rettet af Radiomanden 19. aug 2024, 16:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af C.O
Ja det er jeg klar over!
Men syntes stadig det er ret frækt og jeg håber at folk snart har fået nok af deres metoder og de derved vil knække nakken.
Går det, så går det, men ja hvor længe kan de blive ved, desværre er det jo sådan at det ikke kan stoppes rettigheder koster mere og mere, så dem der vælter sig i penge kan vælte sig i endnu flere, bare vent der vil komme yderligere stigninger, det kan dog blive for dyrt at sælge så hvad vil de så gøre.
Af Beckham
Jeg er på ingen måde fan af deres metoder, men hvad jeg kan læse så er prisen på Premium det samme som prisen på Total var indtil igår? Ellers ville de vel heller ikke per automatik konvertere deres "direkte kunder" til Premium pakken?

Når det er sagt, så har jeg svært ved at se meningen lige her og nu. Det må vel være meget begrænset hvor mange der vælger Premium for at få adgang til Nordic bet liga og pokalturneringen? Jeg kan næsten ikke se andet end det må være et spørgsmål om tid før de begynder at rykke nogle af de rigtig dyre licenser over i Premium pakken.
Af JornH
Nu har jeg stadigvæk Yousee og kan se det, men ved ikke hvad jeg skal mene om den nye kanal.
Nu har jeg længe haft Viaplay total for at kunne se skisport, men skiftede til at have det gennem Norlys, men ligenu kan jeg ikke se det med sport, men venter til sneen falder med at få Premium direkte fra Yousee igen. Nu må vi se hvad der sker med Yousee til Nytår…