Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Jeg har nu Viaplay til 648 kr. ca. men så lidt fodbold for at teste hos Yousee hvor jeg har Grundpakken,
fodbolden blev vist også hos YS, så det er nok billigere hos Yousee der vist koster 269 kr. pr. måned
Lidt mærkeligt jeg kunne ikke hos Viaplay se kampene de viste på 3 kanalerne, men er nok en fejl.
Ja det er helt vildt, selv Film/serier blev for dyrt, så det er længe siden det stoppede.
Af JornH
Nu bruger jeg mest min iPad, ud over Viaplay Sport Nyt kan man se Viasat Film kanalerne når man betaler de ca. 648 kr. det vidste jeg slet ikke. Det var en fejl men eneste mulighed at tilmelde sig til de over 600 incl. alle kanaler, jeg ville ellers bare have Premium…
Af JornH
I har Allente som sponsor her, jeg klikkede på deres Link. Men de har intet nyt om Yiaplay Sport News, endnu…
Af JornH
Viaplay Sport News har på TV nu i 3 dage vist CL fodboldkampe, jeg er heldig de viser i dag mit fave Hold Leipzig,
Jeg var for en del år siden 5 gange i Leipzig for at se tennis, hvor de sidste år spillede i en Arena lige ved fodbold stadion.
Jeg ser kun få kampe ellers med fodbold…
Af Beckham
JornH skrev: 19. sep 2024, 05:16 Nu bruger jeg mest min iPad, ud over Viaplay Sport Nyt kan man se Viasat Film kanalerne når man betaler de ca. 648 kr. det vidste jeg slet ikke. Det var en fejl men eneste mulighed at tilmelde sig til de over 600 incl. alle kanaler, jeg ville ellers bare have Premium…
"Bare have premium"? Premium er det ypperste du kan få. Ikke helt med på hvad du mener her?
Man kan naturligvis se filmkanalerne når man har Sportkanalerne, Viaplay Film og Serier er den billigste pakke, og den er jo med når der købes en dyrere pakke. Det fremgår jo tydeligt. https://viaplay.dk/dk-da/