Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Nu har jeg stadigvæk Yousee og kan se det, men ved ikke hvad jeg skal mene om den nye kanal.
Nu har jeg længe haft Viaplay total for at kunne se skisport, men skiftede til at have det gennem Norlys, men ligenu kan jeg ikke se det med sport, men venter til sneen falder med at få Premium direkte fra Viaplay igen. Nu må vi se hvad der sker med Yousee til Nytår…
Her er hvad der står angående Viaplay for nuværende, om andet på et tidspunkt bliver muligt vides ikke.

Viaplay Film & Serier

Streamingtjenesten Viaplay Film & serier byder på et stort udvalg af Hollywood-film og hyggelige familiefilm, masser af sæsoner af anmelderroste serier, velkendte tv-programmer som Robinson Ekspeditionen, Luksusfælden, MasterChef, Paradise Hotel samt timevis af børneunderholdning. ​​Sådan ser du: Du kan se alt indhold på viaplay.dk og på Viaplay-appen. Udvalgt indhold kan også ses via tv-boksen, YouSee play-appen eller play.yousee.dk.​
Af JornH
Alle med Yousee kan se det, men kun dem der ellers har købt Premium direkte hos Viaplay.dk kan se det også.
Ja You See sælger jo ikke den komplette pakke.
Af JornH
Radiomanden, måske du kan huske det, har man før i tiden kunnet få Total med Sport hos Yousee?

Jeg husker ikke, men skiftede til allente da de havde Total, så længe det varede, har nu Norlys da de havde Total. Som de nu også har droppet i Fuldpakken.
Nu er det så snart 4 år siden jeg havde You See, jeg kan ikke mindes at der er blevet tilbudt andet end film og serier som streaming fra Viaplay, og de Flow kanaler de stadig har. Har dog aldrig haft nogen kanaler specielt til Sport.
Af Beckham
JornH skrev: 21. aug 2024, 18:18 Radiomanden, måske du kan huske det, har man før i tiden kunnet få Total med Sport hos Yousee?

Jeg husker ikke, men skiftede til allente da de havde Total, så længe det varede, har nu Norlys da de havde Total. Som de nu også har droppet i Fuldpakken.
Siden hvornår har Norlys droppet Total? Jeg så da fodbold så sent som igår via Viaplay som jeg har igennem Norlys.
Brugeravatar
Af C.O
Norlys har ikke droppet Viasat total.
Men viasat har lavet en ny pakke som nu er over total som de kalder premium.
Der har de bla flyttet Nordic Bet ligaen over i og som så ikke findes mere i total pakken.
Af JornH
Man kan have abbo hos Norlys på 2 måder og hos mig skrev de det er stoppet med at virke og på mit TV er den væk. Uden jeg har lavet nogen ændringer. Men jeg må prøve at ringe til dem og høre og jeg kan få det når sneen igen falder da jeg har Total bare for at kunne se Lang rend på Ski.
Af JornH
De skrev jeg skulle aktivere Total hos Norlys, men der er så mange logind muligheder af gl. Stofa kunder det stadigvæk ikke virkede, så jeg måtte købe Premium, da de sender Live dame golf kun på Viaplay i fire dage.
Af JornH
Jeg har ikke fundet ud af hvordan man retter noget her…?

Nogen der ved hvorfor jeg måtte aktivere Total, når jeg uden at have ændret noget, hele sidste vinter kunne se skiløb? Også hos Norlys…
Der kan redigeres ved at trykke på tandhjulet i opslaget. Ikonet øverst til venstre.
Af Beckham
C.O skrev: 21. aug 2024, 22:06 Norlys har ikke droppet Viasat total.
Men viasat har lavet en ny pakke som nu er over total som de kalder premium.
Der har de bla flyttet Nordic Bet ligaen over i og som så ikke findes mere i total pakken.
Ok..nej..det mente jeg heller ikke. Fungerer da stadigvæk her i hvert fald.