Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Hvilken pakke i hos Norlys? Jeg har fiber med kabel net. De skrev jeg ikke længre kun have Viaplay Total, på samme tid de nu skriver jeg skal Aktivere den…

Vedr. at rette er det hjul så lille jeg ikke kunne se det uden en lob…
Af jkn789
viaplay har fjernet adgang til high lights i total pakken, kan kun ses med den dyreste pakke, men man kan se alle high lights på tv3sport.dk, så hvorfor fjerne adgang i total pakken ?
Det er vel for at kunne skovle flere penge ind at det er sådan. Der tænkes jo ikke på kundernes økonomi, kun på deres egen.
JornH skrev: 20. aug 2024, 06:57 Nu har jeg stadigvæk Yousee og kan se det, men ved ikke hvad jeg skal mene om den nye kanal.
Nu har jeg længe haft Viaplay total for at kunne se skisport, men skiftede til at have det gennem Norlys, men ligenu kan jeg ikke se det med sport, men venter til sneen falder med at få Premium direkte fra Yousee igen. Nu må vi se hvad der sker med Yousee til Nytår…
Hvis det udelukkende er for skisportens skyld, og hvis du kan leve med udenlandske kommentatorer, så viser de tyske kanaler ARD og ZDF langt det meste skisport (alpint, skihop, vinter-OL mm.), og er noget billigere at have. De norske og svenske public-service kanaler viser det vist nok også (de gjorde i hvert fald engang). Trods alt er det alt sammen lande, hvor skisport er noget mere populært end i Danmark.
Af JornH
Det er kun pga. Langrend på ski, kun Viaplay har nu Rettighederne i Norden til Worldcup løb, eller sådan var det sidste år.
JornH skrev: 7. sep 2024, 18:52 Men her i DK gider nok ingen se Langrend, kun mig… ;)
Det er der sikkert i det lange løb ikke. :D
Af JornH
Nu vil CL fodbolds kampe blive vist på Vissat Sport Nyt kanalen og på Viaplay, men ellers kan man ikke se dem på dansk TV. Men dette indlæg lige for at spørge, kommer kanalen ikke hos andre end Yousee?

PS. Jeg skriver ikke meget her, men følger lidt med, men det meste her er uden for mit videns område…
ja man kan meget nemt købe sig fattig, mere vil have meget mere, hvornår mon de finder ud af at nu er det blevet for dyrt til at det kan sælges. Er ikke TV kunde der mere eller hos andre, opsagde TV for små 4 år siden grundet de konstante stigninger, mega træt af kanaler med konstante afbrydelser og fordi jeg nu er Pensionist, kan ikke blive ved med at betale hvad der forlanges, der går alt for mange penge til det på en pension. Er næppe den eneste der mener at nu er det nok.