Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Nu da yousee forum er nedlagt vil jeg prøve om nogle af de gode folk fra YS forum er på dette forum.
Så jeg har flg. spørgsmål ifm. en af mine yousee kunder, som overvejer at skifte fra google mesh til yousee mesh:

Jeg leder efter flg. tekniske dokumentation for yousee mesh router (sagemcom HGW6) og tilhørende mesh AP:
1. datablad (inkl. specifikationer af radioer, antenner, max. TX power og mimo)
2. manual
Har søgt på nettet og spurgt i yousee kundeservice, men har endnu ikke fundet noget brugbart.
Nogen forslag?
Mvh
Peter
Har rodet godt rundt, og på Sagem hjemmeside, det er ikke andet at finde der end dette, https://support.sagemcom.com/sites/defa ... 210113.pdf
Det siger intet om det der efterspørges, YS oplyser ikke andet end hvad der kan læses i papirer der følger med enhederne, sikkert fordi der er irrelevant for kunderne.
Mange tak, det er desværre også det eneste jeg selv har fundet hos sagemcom.
Jeg prøver at gå yousee på klingen endnu engang selv om det hidtil ikke er lykkedes at få noget fornuftigt fra dem.
Det kommer du ingen steder med, de har/eller udleverer ikke andet end det der er pakket med sammen med udstyret, så det spilder du bare tiden med..
Kan heller ikke få øje på hvorfor det er nødvendigt at vide.
Tak, det har du helt ret i.
Grunden til at jeg ønsker at vide det er for at lave en sammenligning mellem google mesh (som kunden har i dag) og yousee mesh, i.e. om der er nogen grund til at skifte
Hvis der skal bruges en Humax boks til TV, så skal det være YS eget udstyr der skal bruges, da TV jo leveres via Fiberforbindelsen.
Ja You See Play kan fås på alle forbindelser og med eget udstyr, med et Play abonnement behøver man heller ikke Humax boksen, da Play app'en kan det samme.