Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det kan da prøves, men om så det ligeledes deaktiverer Sence, det kan jo kun vides hvis der prøves. Kan ikke fra You See forum huske om det er blevet afprøvet.
lunddal skrev: 2. aug 2024, 11:05 Er deres sikkerhedsmodul slet ikke noget, der kan slås fra?

Er det ikke dette:

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/slaa- ... rnet-appen
Det fungerer heller ikke. :) Man kan få den til at holde op med at blokere på dns-niveau, men i dette tilfælde er det "smart home security", som blokerer - og det kan man ikke slå fra, selv om app'en tilbyder det.
Med andre ord, ingen vej udenom, må sige havde jeg de problemer, så selv om jeg har været You See kunde i snart mere end 30 år, så ville jeg skifte Bredbånd udbyder.
Ja,det er fristende; men desværre må jeg vente til vi har fået indlagt fiber fra dem; men derefter bliver de som udbyder skiftet ud, det er under al kritik, at det ikke bliver ordnet, vi har haft Yousee i snart 45 år, lige fra tdc og til Yousee.
Hvis TDC medregnes, så er det i længere tid. Her i byen blev der lagt Fiber ind gratis til alle der var interesseret, det skete for snart 4 år siden da vores Antenneforening opsagde You See.
Jeg er også i en Boligforening, som er den største i byen, der blev uden tøven stemt ja til Fiber.
Så skal man lige huske på at har man en VPN på sin enhed, så kan man ikke bruge You See Play App'en, da You See jo har spærret for brug af VPN grundet rettigheder.
Korrekt Play App'en har ikke noget at gøre med at der ikke kan høres musik fra æblemanden, men der er nogen der ikke aner en kæft om at når der bruges VPN, så kan man ikke bruge Play App'en, så derfor den service information, som du er ligelad med.
perstærk skrev: 2. aug 2024, 11:43
lunddal skrev: 2. aug 2024, 11:05 Er deres sikkerhedsmodul slet ikke noget, der kan slås fra?

Er det ikke dette:

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/slaa- ... rnet-appen
Det fungerer heller ikke. :) Man kan få den til at holde op med at blokere på dns-niveau, men i dette tilfælde er det "smart home security", som blokerer - og det kan man ikke slå fra, selv om app'en tilbyder det.
Godt man har TDC Erhverv, der ikke trækker sådanne ting ned over hovedet på folk.