Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#350726
Mdalhoj skrev: 29. mar 2023, 21:16 Nu så jeg Ted Lasso igen her til aften. Der er et eller andet galt med Apple TV+ appen på Apple TV 4K. Billedet skifter hele tiden mellem alm. lysstyrke og relativ mørk lysstyrke.

EDIT: Umiddelbart er jeg ikke den eneste som har udfordringer.
Godt du skrive dette, da jeg også har lagt mærke til det. Jeg oplevede det på en Netflix serier og undrede mig også. Jeg tænkte at det nok er serien. Jeg har også et LG CX. Jeg har været inde i udvikler menuen også slå auto dimmimg fra. Dog oplever jeg stadig det med at billedet bliver mørkere ved kamera skift.
#350900
Mdalhoj skrev: 29. mar 2023, 21:16 Nu så jeg Ted Lasso igen her til aften. Der er et eller andet galt med Apple TV+ appen på Apple TV 4K. Billedet skifter hele tiden mellem alm. lysstyrke og relativ mørk lysstyrke.

EDIT: Umiddelbart er jeg ikke den eneste som har udfordringer.
Jeg lægger mærke til det samme, men jeg synes kun det er Apple TV+ serier, som Ted Lasso. Der er ikke problemer med Disney+ (Mandalorian).

Forhåbentlig er det noget, der bliver fikset i næste opdatering.

Rettelse: Tror jeg fandt løsningen: At indstille tv’et til “Biograf” frem for “Biograf hjem”. Nu hopper den ikke drastisk i lysstyrke mellem hver kameraindstilling, men jeg må nu sige, at Ted Lasso stadig er elendigt lyssat.