Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346893
Jeg vil gerne udskifte min gamle, sorte fjernbetjening fra Apple TV generation 4 (senere kendt som HD) med en af de nyere, sølvfarvede. Egentlig mest fordi den forbedrede IR-affyrer ville gøre, at jeg ikke skal stå og pege fjernbetjeningen i fem sekunder, for at mit gamle B&O gider slukke sammen med Apple TV'et (Jeg har testet med den nye, den fungerer glimrende).

Men er der mon også mening i, at udskifte mit gamle 1080p Apple Tv med den nye udgave? Mit fjernsyn kører jo ikke med 4K-opløsning, så hvad ville forskellen egentlig være? Eller kan jeg lige så godt bare købe en fjernbetjening, måske finde den afgående model billigt?
#346894
Rasmus Larsen skrev: 9. nov 2022, 07:19
Henxian94 skrev: 8. nov 2022, 19:55 Med den nye beta, kan man bruge Siri på Apple TV, hvor region og system sproget er sat til dansk. Siri sproget er dog ikke på dansk endnu.
Nu bliver jeg bekymret for, at det er dette Apple mener med Siri lancering i Danmark...
Jeg har tænkt det samme, håber ikke det er tilfældet...
#346910
Zion skrev: 9. nov 2022, 18:57 Burde man opgraderer hvis jeg kommer fra apple tv 4k 32gb 2017 ?
Jeg har også et Apple TV (2017).

Jeg oplever sortniveau-problemer når der vises mørke scener i Dolby Vision indhold, men kun når undertekster bliver vist. Dette problem skulle tilsyneladende være fixet i de nyere ATV modeller (pga. HDMI 2.1).

Thread-hub support tror jeg ikke nødvendigvis er et must for mig endnu, da jeg har flere HomePod Mini's som også kan agere hub.

Jeg tror primært man bør overveje at udskifte sit 2017 ATV hvis man oplever nogle mangler eller noget andet man ikke er tilfreds med. Jeg er dog ikke sikker på at de problemer jeg oplever er 1500kr værd at fixe. Så vil jeg hellere vente til at der kommer en opdatering, eller en anden funktion i fremtiden som gør noget særligt man ikke kan undvære. Man kan jo også være heldig at apparatet til den tid er faldet i pris.
#346916
Flemming Larsen skrev: 9. nov 2022, 19:51
Henxian94 skrev: 8. nov 2022, 19:55 Med den nye beta, kan man bruge Siri på Apple TV, hvor region og system sproget er sat til dansk. Siri sproget er dog ikke på dansk endnu.
Jeg har lige fået min 2022 udgave i dag. Og har den nye beta på, men kan ikke slå Siri til. Andre som har har det problem?
Ikke nogen?
#346940
Jeg fik den lille model fra 3 i dag. Den minder umiddelbart meget om den forrige, når man såen bruger den :p Umiddelbart ingen problemer med wi-fi; jeg havde også hevet stikket ud af den gamle for at teste i de sidste par uger. Cirka 500/100.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 44