Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#349302
tvOS 16.3 ruller nu bredt ud. Artiklen er opdateret med yderligere information om HDMI eARC og Dolby Atmos i tvOS 16.3.

Opdatering: tvOS 16.3 klar til Apple TV – Bluetooth problem med fjernbetjening / controllere løst?

Delen omkring forbedret Dolby Atmos lyder spændende, men vi mangler at få det bekræftet. Vi har ikke nået at teste.

HDMI eARC på Apple TV 4K (2021) og Apple TV 4K (2022) er ude af beta.


Billede
#349308
Er jeg alene eller er der også andre der oplever at de fra tid til anden er tvungen til at trække strømme til deres ATV boks fordi visse app ikke vil starte - eller retter appen starter op og man kan vælge film/serie men når man forsøger at se den så står den bare og snurre rundt uden at filmen starter
#349309
Rasmus Larsen skrev: 25. jan 2023, 07:49Delen omkring forbedret Dolby Atmos lyder spændende, men vi mangler at få det bekræftet. Vi har ikke nået at teste.
Robert Scoble nævner det samme, og folk er begyndt at komme med tilbagemeldinger om forbedringer på fora/reddit.

I mellemtiden har en kilde hos Apple bekræftet, at der ganske rigtig er ændret på Dolby Atmos pipeline i tvOS 16.3.


#349324
Desværre har 16.3 ikke hjulpet på mine problemer med remoten.
Opdaterede og genstartede i går aftes. Nu da jeg kommer hjem og skal tænde, så skal jeg inden for 20 cm for at boksen fatter noget. Så samme som før.
Efter en genstart er det tilbage til normalt. Som før...... :((
#349330
Ja, jeg har prøvet begge dele. Når problemet opstår er det ikke fordi remoten ikke virker. Boksen har bare ikke forbindelse med den hvis afstanden er mere end 20-30 cm.
Det eneste der kan få rækkevidden, tilbage er en genstart af boksen.
Det er boksen der er problemet, for når problemet opstår, så kan den heller ikke finde min xbox controller på afstand.
#349453
spørgsmål.

hvis man køber to stk af de nye homepod, kan man så opsætte og styre dem via Apple tv og med tv fjernbetjening?
#349464
Opsætning kræver en iPhone eller iPad med Hjem appen. Apple har dette supportdokument: https://support.apple.com/da-dk/HT208241

Når de er opsat, skal de sættes til samme HomeKit-rum i Hjem appen, som Apple TV 4K. Derefter kan de styres med Apples fjernbetjening og Siri stemmekommandoer.

Software-opdatering af HomePod kræver vist også iPhone eller iPad – måske en Mac, men det er jeg ikke helt sikker på.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 44