Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#348084
Jeg oplevede i går, at controllere (alle typer) reagerede helt skørt. Det var også et problem med Bluetooth-forbindelsen. Det virkede igen, når man bevægede sig tæt på boksen. Problemet blev ikke løst ved at genstarte boksen, men først når strømmen blev taget.

Måske relateret. Kører i øvrigt nyeste tvOS 16.2 beta – den som udgives som den færdige version senere på måneden.
#348093
Jeg indberetter det som en fejl til Apples tvOS udviklere, så må vi se om jeg får svar. Jeg fik ikke svar mht. 128GB fejlen, men den blev jo også hurtigt løst. Jeg har før fået svar mht. problemer med lydsynkronisering og vi fik det kogt ned til et problem vedr. 24fps afspilning. De lancerede senere deres Wireless Audio Sync-funktion.
#348102
Nå, så fik jeg brugt en time, i telefonen med 2 forskellige, Apple Support medarbejdere.

Det er ikke så nemt, at få noget igennem, fordi jeg har en beta OS på. Men vi blev enige om, at jeg skulle prøve, at bytte om på Remote på 2 Apple TV, for at udelukke selve boksen. Så nu har så byttet om, og så bliver det spændende hvad der sker. Hvis den så gjorde det samme på det andet Apple TV, så ville jeg få den ombyttet.
#348144
Det her lyder altså bekendt ... har en kammerat som oplevede det samme med første 4K version. Vi prøvede ALT. Flytte rundt på ATV, skifte HDMIkabel, skifte remote osv. Intet gjorde nogen forskel. Jeg oplevede det aldrig (samme setup, skærm, ATV og kabler) efter en opdatering var problemet væk.
#348157
tvOS 16.2 frigivet med dansk Siri, Apple Music Sing, ny Hjem-arkitektur

Den nye Siri-funktion i tvOS 16.2, hvor Siri kan genkende husstandens stemmer, virker ikke i Danmark, selvom Apples supportdokumenter får det til at lyde sådan. Lige så snart man skrifter til engelsk sprog og en engelsk iTunes-konto, så kommer muligheden frem under indstillinger for brugere.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 45