Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347951
Jazzperson skrev: 1. dec 2022, 16:13
lkodk skrev: 1. dec 2022, 11:04 Ja, men så alligevel ikke helt.
Det lyder som om de konstant mister forbindelsen. Det er ikke det jeg oplever.

Hos mig virker remoten fint i dage(uge)vis, og så pludseligt har den mistet forbindelsen mens atv har været i dvale, og atv kan ikke tændes.
Præcis det samme som jeg oplever - det sker ikke når Apple TV'en er tændt.
Jeg oplever ikke problemet med fjernbetjeningen, men jeg kan se på reddit, at mange andre har samme problem. Det var snak om, at en af tvOS 16.2 betaerne løste det, men nu må vi se...
#347953
Apple Music får karaoke-funktion men kun på nyeste Apple TV 4K

At det er begrænset til Apple TV 4K (2022) håber jeg handler om noget teknisk og ikke bare grådighed. Man kunne spekulere i, at det måske er omhandler justering af sangstemmer, som 'Neural Engine' må være ansvarlig for. I modsat fald ville det kun virke med objekt-baseret musik og jeg er ikke sikker på, om Dolby Atmos-musik lagrer vokalerne som særskilte lydobjekter.
#347967
kabri skrev: 6. dec 2022, 09:03 Så er Dead Cells på apple arcade med apple tv support. Det bør I prøve for det er fedt!

Hvis det er noget for jer så kan jeg anbefale huntdown og inmost bagefter. Begge til apple tv.
Jeg må jo hellere komme i gang efter de mange anbefalinger, der er kommet. Måske i aften hvor der ikke er VM-fodbold.

Jeg har spillet Inmost og det er fantastisk.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 45