Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347094
Rasmus Larsen skrev: 11. nov 2022, 05:16 Er der andre af jer med 128GB udgaven, som er løbet ind i 128GB fejlen? Altså at der ikke kan installeres yderligere spil, når boksen overstiger ca. 64GB.

Her er hvor meget plads min boks har tilbage, men jeg kan ikke installere yderligere. Kapaciteten kan tjekkes på flere måder, bl.a. med appen TV Info eller i Xcode, hvis man har en Mac.


Billede

Macworld oplever det samme på deres 128GB Apple TV, så det er en generel fejl: https://www.macworld.com/article/137958 ... p-bug.html
#347201
Jeg faldt over dette indlæg på Reddit. Den nye video afspiller understøtter op til 4 streams samtidig. Det kunne være interessant, at høre TV 2 Play, Viaplay og Discovery om deres planer. Det vil give super god mening med alt den sport der bliver vist. I sær fodbold.

#347510
Hvis man ikke har et 4K-tv (eller i hvert fald kun 49", så forskellen næppe vil kunne ses), kan det så betale sig at opgradere sin Apple TV HD (1. gen med apps)? Vi spiller ikke på enheden, så det skulle mest være for at få hurtigere loadtider i apps - f.eks. er DR-appen til tider ulidelig langsom.

Måske lidt kluntet formuleret, men det er: Apple TV HD (4. generation) 64 gb, som jeg har. Den som kom i 2015.

_____________________________________________________

Nu hvor ingen andre svarer, så måtte jeg jo til lommerne og finde ud af det. 1 stk. 128 GB., og jeg må sige, at jeg er tilfreds med opgraderingen. DR-appen som har været særligt sløv og meget andet, loader rigtig tjept nu :D <B
#347628
Godt med opfølgning på dit køb. Der gik Black Friday i det hele i nogle dage :)

PS: Hvis du har et par AirPods så prøv at tilslut dem til din nye Apple TV 4K boks for at høre spatial audio. Du kan se hvilke andre forskelle, der er er på Apple TV HD og Apple TV 4K (2022) i denne oversigt: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1666171150
#347641
Der er kommet det her frem efter lanceringen af Apple TV 4K (2022). Angiveligt virker Thread i 2021-udgaven kun med HomeKit-kompatibelt udstyr. 2022-udgaven har en dedikeret Thread-antenne, som også virker med Thread-enheder, der er ikke er HomeKit-certificerede.

Sådan forstår jeg det i hvert fald.

Vi har ikke haft mulighed for at teste dette, da Apples nye Home-platform kræver iOS/tvOS 16.2 på alle enheder.

Kilde: reddit
Vedhæftede filer
x6re5x6img2a1.jpg
x6re5x6img2a1.jpg (28.07 KiB) Vist 767 gange
#347752
Jeg oplever et problem med remoten - har oplevet det to gange indenfor et par dage, nemlig at Apple TV og fjernsyn har været slukket, og at jeg ikke kan få remoten til at virke.. Det resultere i at jeg må resette remoten for at få kontakt. Nogen der har oplevet lignede eller som kender en løsning?
#347754
Jo. Det har jeg også oplevet 2 gange siden jeg fik det nye appletv.
Det vil sige, den ene gang virkede remoten lidt. Efter en del forsøg fik jeg tændt atv og dermed fjernsynet, men derefter kunne den ingenting.
Men jeg kender desværre ingen løsning.
Begge gange tog jeg strømmen fra atv. Tænkte ikke over at jeg kunne resette remoten, som nok er lidt nemmere.

Kommer fra 1.gen 4k atv hvor det aldrig har været et problem.
#347763
På mit ATV 4K kan jeg ikke tænde fjernsynet hvis strømmen har været afbrudt, altså hvis jeg har haft slukket helt på stikkontakten.
Jeg er nødt til at tænde fjernsynet via dets remote og herefter virker det så fint igen, både tænd og sluk.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 44