Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#344708
boxen går ud efter 2 - 5 min og kan kun startes igen ved at tage strømmen - jeg gætter på det er en hardware fejl desværre, men inden jeg køber en ny vil jeg lige høre om nogen har oplevet det samme og fået det løst ?

boxen er ca 5 år gammel
Brugeravatar
Af TBC
#344712
Prøv 2 ting først før du går ud og brænder nye ærgerlige penge af:

Software: Reset Apple TV til factory settings

Hardware: Støvsug "ventilatorhullerne" og placer ATV'et et mindre indesluttet/varmt sted (hvis den står et sådant) og se om det gør nogen forskel eller ej.
Brugeravatar
Af TBC
#344717
I bunden skulle der da gerne være nogle huller/luftindtag der kan støvsuges (Det er der da på mit): https://guide-images.cdn.ifixit.com/igi ... jB5WC.huge

Men det lyder godt nok ikke videre lovende for noget som helst, at du ikke kan nå så meget som bare at resette.
#344726
Et sidste forsøg:

How to reset your Apple TV using your computer
1. Disconnect the power cable and the HDMI cable from your Apple TV.

2. Use a USB-C cable to connect your Apple TV to your PC or Mac computer. For a 2nd or 3rd generation Apple TV, use a Micro-USB cable.

For a 3rd generation Apple TV or Apple TV HD, plug in the power cord. For a 2nd generation Apple TV, leave it unplugged.
3. If you have a PC with iTunes, or a Mac with OS Mojave or earlier, open iTunes on your computer. Select Apple TV in the list of media sources, then scroll down to "Restore."

4. If you have a Mac with OS Catalina or later, open your Finder and select Apple TV in the sidebar, and then scroll to "Restore."

5. Once your Apple TV is finished resettings, plug it back into your TV.