Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TBF
#339425
Finders der i Apple TV (eller på anden måde) et program/App guide på TV som samler alle udbydere af flow TV (danske programmer). Overvejer kraftigt at droppe YouSee, men vil nødigt undvære EPG´en.
Af lunddal
#339434
Hvis du går streaming vejen, hvorfor så lade dig styre af en EPG? De fleste programmer kan jo ses, når du har lyst og ikke, når de tilfældigvis sendes på en flowkanal.

I de efterhånden mange år vi har streamet, har vi aldrig haft behov for en EPG - og vi finder alligevel de relativt få ting, der sendes live, som vi ønsker at se live.
Brugeravatar
Af Lethen
#339441
lunddal skrev: 23. jan 2022, 22:49 Hvis du går streaming vejen, hvorfor så lade dig styre af en EPG? De fleste programmer kan jo ses, når du har lyst og ikke, når de tilfældigvis sendes på en flowkanal.
Helt enig, en EPG er bare programtilrettelæggerens "playliste", hvorfor lade sig styre af den, når man selv kan vælge hvad og hvornår (for det meste)?.

Det er er blot et spørgsmål om vane. Det samme er det med at skulle ind og ud af de forskellige apps (vi venter stadig på/håber at DR og TV2 integrer med AppleTV+ programguide så man kan få inspiration på tværs af tjenester)
Af TBF
#339446
Tænker vi alle bruger flow TV/streaming tjenester på forskelligt. Jeg lader mig ikke styre af EPG, men den giver god inspiration hvis jeg ikke lige ved hvad jeg vil se. Og her irriterer det mig at skulle logge ind på forskellige tjenester for at få et overblik. Det er netop inspirationen på TVÆRS af tjenester som jeg er ude efter. Og her har YouSee en DYR løsning - da de har EPG