Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af joeblach
#335216
Jeg har ikke haft problemet før, men det er begyndt blive utydeligt med jævne mellemrum. Ingen andre kanaler gør det umiddelbart. ATV med 15.0, 4K SDR, YcbCr, 4:4:4


Sent from my iPhone using Tapatalk
#335231
Beckham skrev:Play er generelt set ikke kendt for at have den bedste kvalitet. Det er ikke sådan at du lige har fået ny og større skærm?
Nej det efter et par år siden


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af lkodk
#335251
Det er TV2 play også begyndt på hos mig med (u)jævne mellemrum. Det virker som om bitraten falder voldsomt engang imellem.

Jeg tænker det må være hos TV2, eller i Play app’en problemet er.
Grunden til det er, at det er den eneste tjeneste det sker på, og en enkelt gang var det så slemt, at streamen stoppede. Jeg kunne ikke starte den igen på den pågældende kanal (kan ikke lige huske hvilken kanal det var), men andre kanaler på Play virkede fint. Efter nogle minutter virkede kanalen igen.

Umiddelbart tænker jeg, at det startet efter jeg har opgraderet til tvos 15
Af mbm
#335267
oplever også dette her indenfor den seneste uge.
Jeg har kablet mit ATV og via speednet appen trækker jeg 800-900 mbit så det er ikke internettet eller ATV den er gal med..
#335271
I det mindste lyder det til at I kan starte indhold på TV2 Play :-)

Her er problemet, at ofte starter indhold (live eller arkiv) ikke. Sort skærm og kun lyd.
Eneste der virker for at få afspilning er at slette app'en helt - tage strømmen fra ATV - geninstallere TV2 Play og krydse fingre.
Andre der har oplevet dette med TV2 Play?

Den app og service er i mine øjne helt til grin :-(
#335273
Ja, jeg oplevede det også i går eftermiddags under Paris-Roubaix cykelløbet.
En til to gange i timen var billedet meget dårligt, også TV2 logoet, så det var ikke forbindelsen fra Frankrig, der var problemet.
Af joeblach
#335290
lennon skrev:Tror i snakker om forskellige issues? Trådstarters app crasher, og skal genstartes . .
Så har du læst forkert.. jeg er trådstarter


Sent from my iPhone using Tapatalk