Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#335191
Ok så det bare at vente med at købe nyt indtil qms er i skærmene,
Kan det ske der kommer en opdatering til fjernbetjeningen da jeg synes touch delen er lidt bøvlet engang imellem på den nye fjernbetjening, den registrerer ikke altid jeg scroller op så går den til siden istedet
#335194
anders234 skrev: 1. okt 2021, 12:08 Ok så det bare at vente med at købe nyt indtil qms er i skærmene,
Kan det ske der kommer en opdatering til fjernbetjeningen da jeg synes touch delen er lidt bøvlet engang imellem på den nye fjernbetjening, den registrerer ikke altid jeg scroller op så går den til siden istedet
Lad endelig være med at slå det fra. Det er langt bedre at vente det korte øjeblik der er sort skærm og så vide at kildematerialet bliver vist korrekt... i hvert fald efter min mening.

Fjernbetjeningen skal du nok vænne dig til, jeg var heller ikke helt gode venner med den i starten.
#335224
anders234 skrev: 2. okt 2021, 10:02 Men havde lige et andet spørgsmål også, efter opdatering til os 15 kan den ikke slukke og tænde tv'et mere, så har fundet den gamle fjernbetjening til tv'et frem igen .er der andre end mig der oplever dette?
Min blev også tabt, men efter at søge efter den i indstillinger, så har det virket fint.
#335496
Det her Apple TV rygte lyder ikke så troværdigt, men hvem ved...

"This new box will match up with the new Siri Remote, with sharp edges like the iPhone 13, iPad Pro, and iMac."

"The box will feature a plexiglass top and be flatter and thinner than the current clunky box."


Apple’s Nintendo Switch-Style Hybrid Game Console Is Coming, Along with Major Apple TV Redesign
#335627
Jeg har ikke dannet mig overblik over M1 Pro/Max endnu, men her en hurtig vurdering fra Notebook Check.

Apple's M1 Max GPU is as powerful as an Nvidia RTX 2080 desktop GPU and the Sony PS5 gaming console

Nu har Apple en chip, der ligger tæt på seneste spilkonsoller på GPU. Den skal nok ned i størrelse (og nm proces) før den kan sidde i Apple TV boksen, men spørgsmålet er vel efterhånden mere om Apple har viljen, end om de har evnerne.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 48