Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#341796
Apple arbejder stadig på en kombination af Apple TV og højttalere (HomePod). Det siger Mark Gurman fra Bloomberg.

Gurman: Apple Still Working on Combined HomePod and Apple TV With FaceTime Camera

Jeg kunne forestille mig, at alle de TV-funktioner (skift til tvOS, Dolby Atmos support, 'Home Theatre'-mode mv) de har udrullet til nuværende HomePods er forarbejdet.
#341804
kabri skrev: 20. apr 2022, 10:18 Jeg forstår nok ikke helt problemet. Hvorfor virker 24 hz ikke med apples afspiller hos dig?
Det er ikke godt at vide. Jeg har også et ret kompliceret setup. De kunne f.eks. heller ikke finde ud af at sætte Nielsen-udstyret op i sidste uge, så deres tal får altså ikke mit præg på dem :D
#341842
Rasmus Larsen skrev: 20. apr 2022, 10:24 Apple arbejder stadig på en kombination af Apple TV og højttalere (HomePod). Det siger Mark Gurman fra Bloomberg.

Gurman: Apple Still Working on Combined HomePod and Apple TV With FaceTime Camera

Jeg kunne forestille mig, at alle de TV-funktioner (skift til tvOS, Dolby Atmos support, 'Home Theatre'-mode mv) de har udrullet til nuværende HomePods er forarbejdet.
Det lyder da bare spændende. Den skal da hjem, hvis den kommer.

HomePods: Hvis jeg havde 7 af dem. Hvordan ville lyden være, i forhold til hvis jeg har en Atmos Receiver nu?
#341843
Det kommer selvfølgelig an på dine højttalere, og jeg ved ikke hvordan du skulle få lyd fra din Blu-ray-afspiller…
#341851
Flemming Larsen skrev: 21. apr 2022, 17:44
Rasmus Larsen skrev: 20. apr 2022, 10:24 Apple arbejder stadig på en kombination af Apple TV og højttalere (HomePod). Det siger Mark Gurman fra Bloomberg.

Gurman: Apple Still Working on Combined HomePod and Apple TV With FaceTime Camera

Jeg kunne forestille mig, at alle de TV-funktioner (skift til tvOS, Dolby Atmos support, 'Home Theatre'-mode mv) de har udrullet til nuværende HomePods er forarbejdet.
Det lyder da bare spændende. Den skal da hjem, hvis den kommer.

HomePods: Hvis jeg havde 7 af dem. Hvordan ville lyden være, i forhold til hvis jeg har en Atmos Receiver nu?
Pt. kan de kun køre som stereo-par. De kan ikke konfigureres som baghøjttalere. De kan modtage signaler i op til 7.1 og Dolby Atmos, og så simulerer de lydbilledet. De skaber en virtuel center-kanal, der fungerer rigtig godt (stemmer lyder som om de kommer fra TV'et). De kan ikke rigtig simulere ovenlyd og baglyd, men sidelyd formår de.
#341874
Rasmus Larsen skrev: 22. apr 2022, 05:52
Flemming Larsen skrev: 21. apr 2022, 17:44
Rasmus Larsen skrev: 20. apr 2022, 10:24 Apple arbejder stadig på en kombination af Apple TV og højttalere (HomePod). Det siger Mark Gurman fra Bloomberg.

Gurman: Apple Still Working on Combined HomePod and Apple TV With FaceTime Camera

Jeg kunne forestille mig, at alle de TV-funktioner (skift til tvOS, Dolby Atmos support, 'Home Theatre'-mode mv) de har udrullet til nuværende HomePods er forarbejdet.
Det lyder da bare spændende. Den skal da hjem, hvis den kommer.

HomePods: Hvis jeg havde 7 af dem. Hvordan ville lyden være, i forhold til hvis jeg har en Atmos Receiver nu?
Pt. kan de kun køre som stereo-par. De kan ikke konfigureres som baghøjttalere. De kan modtage signaler i op til 7.1 og Dolby Atmos, og så simulerer de lydbilledet. De skaber en virtuel center-kanal, der fungerer rigtig godt (stemmer lyder som om de kommer fra TV'et). De kan ikke rigtig simulere ovenlyd og baglyd, men sidelyd formår de.
Det lyder som om, at jeg skal vente lidt endnu, med at lave det på den måde. Så kan jeg også købe dem lidt efter lidt.
#341916
Den er i hvert fald ikke blevet hurtigere.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 48