Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#341058
Så blev tvOS 15.4 klar. Der er nyheder på captive WiFi, HomeKit kameraer, Spatial Audio-menu, Apple Watch betalingsintegration og forbedrede kø-funktioner.

Apple har frigivet tvOS 15.4 med 'captive WiFi' support til Apple TV, HomePod

Mark Gurman nævner, at der kommer iOS/tvOS 15.5 før 16.0 er klar. Der kommer vel snart en beta, som måske afslører nyheder.


Billede
#341192
Der er kommet en større opdatering af VLC til Apple TV og iOS.

"This update adds a completely re-written video playback interface, adds support for browsing NFS and SFTP network shares, includes major speed improvements avoiding heating issues and greatly improves the local media library appearance especially for audio. Further, it enables a full black theme and access to all locally stored media including on external devices such as attached USB thumb drives. Of course, it adds various small fixes and many special interest features such as SAT>IP support."

VLC er gratis fra app butikken.
#341196
Er VLC god at bruge til at afspille film fra en NAS? Vi bruger den indbyggede medieafspiller i TV'et, og selvom det fungerer ganske godt, er især manglen på resume playback meget irriterende.

Har VLC den funktion?

Jeg er med på, at Infuse kan, men vi bruger efterhånden NAS'en så sjældent, at jeg ikke synes, det er pengene værd at betale for Infuse.
#341346
Der er et rygte på dette koreanske forum om Apples spilambitioner ift. Apple TV. Fra samme kilde har der tidligere været info om iPad Mini, Samsungs RDNA 2 integration og nye Intel CPU'er, som senere viste sig at være sandt.

Oversat fra koreansk:

"Apple is currently discussing internally to re-enter the console market

It is from Taiwan.

It is rumored that they are conducting a feasibility study by mobilizing external consulting as well.

Currently, we are discussing various methods such as how to put in an official console device to how to turn Apple TV into a console.

They are also seeking advice from leading game companies for exclusive work.Currently, Capcom and Ubisoft are said to be active. "


Link: https://www.clien.net/service/board/park/17125661


Tidligere på året forlød det, at Apple henter folk fra Xbox: https://gamerant.com/apple-video-game-console-rumor/
#341485
Altså det kunne da være fint hvis apple tv fik flere muskler men det er mere spillene der mangler synes jeg. Arcade og de blandede spil der ligger på app store er ikke nok.

Så de skal ud og lave aftaler med spilstudierne. Det virker som om at de investerer meget meget mere i tv+ tjenesten.
#341559
Det der noise cancelling med AirPods Pro fungerer jo helt vildt :s Jeg kører med high lamp mode på min Sony 270ES for tiden, men der er INGENTING at høre når jeg slutter mine AirPods til ATV'et ;;)
#341561
Den der spatielle lyd fungerer vel relativt i forhold til hvor Apple TV'et står? For så skal jeg vist lige have flyttet det...
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 48