Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346118
Er der andre som oplever problemer med at navigere serier i TV2 Play appen? Helt konkret oplever jeg det problem, at det er umuligt at flytte markøren ned, så jeg kan skifte mellem sæsoner. Den er låst fast i toppen, så man kun kan vælge det aktuelle afsnit i en serie eller tilføj/fjern favorit.

Jeg har betaopdateringer slået til.
#346261
I øvrigt bemærkelsesværdigt, at Bloomberg så længe har ment, at den nye boks fik A14 chip. De mente også, at den fik 4GB RAM.

Nuværende Apple-enheder med A15 har enten 4GB eller 6GB RAM, så mon ikke A15 Apple TV får 4GB.

Udtalelsen om "30% hurtigere GPU" fra Apple er også værd at notere sig. Tallet burde ifølge mine noter om TFlops i forskellige systemer nærmere være 50-60%. Der findes vist både en A15 med 5 kerner GPU (og er vist clocket højere i iPad end iPhone) og 4 kerner GPU (vist nok i iPhone 13 og 13 Mini?), så mon ikke det indikerer, at det er den med 4 kerner, der sidder i Apple TV 2022.

Så ligger vi på omtrent 1 TFlops GPU-ydelse, hvilket stadig ikke helt er på niveau med Xbox One (1,3 TFlops). Med mindre Apple har clocket A15 højere i 2022 Apple TV (fraværet af aktiv køling taler vel nok imod det scenarie).
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48