Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#321787
Jeg bruger PC Game Supply. Det koster $0.75 at aktivere et kort på $10.
Af Denner
#321789
Naiera skrev: 9. nov 2020, 16:41 Jeg bruger PC Game Supply. Det koster $0.75 at aktivere et kort på $10.
Takker,har lige oprettet en konto hos dem, men de kræver verificering via TLF så man får et opkald fra dem for at bekræfte bestilling, så fik lidt kolde fødder, er det normalt hos dem ?
Brugeravatar
Af Naiera
#321793
Det har jeg ikke været ude for.
#321794
Denner skrev: 9. nov 2020, 16:25 Så kommer det obligatoriske opfølgende spørgsmål, hvor køber I jeres gavekort og hvem har de bedste priser lige nu ?
Som jeg skriver længere oppe i tråden kan de købes direkte på Apple.com uden ekstra gebyr. Bare husk at være på den amerikanske side. Man kan uden problemer betale med et dansk kreditkort og få timer senere kommer et gavekort på e-mail.
Senest rettet af mortenstryhn 9. nov 2020, 23:16, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Naiera
#321795
Det må jeg lige prøve en dag :)
#321807
Jeg var ikke klar over, at man kunne købe US iTunes gavekort hos Apple. Det skal da prøves. Pt. køber jeg hos Offgamers ( https://www.offgamers.com ), som også har US-gavekort til bl.a. PS Store (ofte gode penge at spare på spil der).

Jeg køber ikke rigtig film på US iTunes, men lejer til tider, når der er tilbud eller nyheder. Gavekortet kan i øvrigt også bruges til app-butikken, når der er tilbud på f.eks. spil. Og som Naiera nævner, kan man bruge kontoen til at få adgang til HBO Max, Peacock m.fl. via Apple TV app'en. Disse kræver dog DNS-tjeneste.
Af Denner
#321820
Rasmus Larsen skrev: 10. nov 2020, 05:47 Jeg var ikke klar over, at man kunne købe US iTunes gavekort hos Apple. Det skal da prøves. Pt. køber jeg hos Offgamers ( https://www.offgamers.com ), som også har US-gavekort til bl.a. PS Store (ofte gode penge at spare på spil der).
Mange tak for hjælpen, har allerede købt ved Offgamers og det virker som det skal :)