Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#317333
frederikleed skrev: 30. jul 2020, 22:08 Samme her. De tester nok ikke på tvOS beta’er :/
Nej, og hvorfor vil man egentlig også installere en betaversion af et styresystem? Det er sikkert sjovt at se nye features, men ellers kan man næsten kun få dårlige oplevelser
Af JanThomsen
#317337
Jeg gjorde det for år tilbage, brugte hele dage på at få et halvfærdig Android mod til at virke nogenlunde på min telefon - for 3 dage senere at vende tilbage til stock tom.
Forsøgte en enkelt gang på min Iphone med en beta = farvel Nemid, bank osv = "ubruglig" tlf.

Nu venter jeg pænt på release, specielt med tanke på at Ios/TVos osv. "det virker bare"

Så vil også gerne høre hvad der driver folk til at installere beta'er nu om dage - med tanke på at Atmos, 4K, HDR osv. er understøttet af nuværende TVos, så har jeg svært ved at se de store gevinster...
Af uggerly
#317457
Har samme problem og DR anbefaler at nedgradere til 13.5. Det har jeg bare ikke kunne finde nogen måde at gøre på for en atv 4k. Nogen ideer? Udover at vente pænt...
Af kbaggen
#317859
Har samme problem :) DR for dvælven i må da suppotere den mest anvendte app med det samme!
Brugeravatar
Af henrikc89
#317878
Se hvad DR svarede:

tvos 14 beta og DRTV app på Apple TV


01 . Aug 2020 16:36
App virker ikke med den nye beta-verdion. Jeg kan starte lyd men ikke billede. Eneste app med dette problem - infuse havde vist samme issue, men rettede det i læbet af nogle dage. Hvornår forventes en update, der virker med tvos14?

04 . Aug 2020 13:36
Tak for din henvendelse.

Apple har udsendt en betaversion, der hedder iOS 14, som ikke er en officiel version endnu. Den understøtter vi endnu ikke.

I skrivende stund, understøtter vi kun den officielle version 13.6. Hvis du har opdateret dit Apple-TV, kan du prøve at afinstallere beta-versionen og ”gå tilbage” til 13.6, det vil forhåbentligt kunne afhjælpe dine problemer.


God dag.

Venlig hilsen

M. Sode
Fagkonsulent
DR Licens- og Programservice


04 . Aug 2020 14:16
Tak for svaret Hvornår forventer I at understøtte version 14?

Henrik Christensen

Sendt fra min gamle nye iPad

Den 4. aug. 2020 kl. 13.36 skrev "[email protected]" <[email protected]>:


05 . Aug 2020 08:36
Du er velkommen.

Jeg kan desværre ikke sige hvornår vi understøtter det, men der arbejdes på det.

God dag.

Venlig hilsen

M. Sode
Fagkonsulent
DR Licens- og Programservice
Af Rødtop
#318137
Rasmus Larsen skrev: 14. aug 2020, 08:50 Er der nogen, som har været i dialog med DR om det? Vi er efterhånden så langt inde i beta-perioden at jeg er begyndt at bekymre mig lidt for, om det bliver fikset før den offentlige lancering af tvOS 14.
Jeg skrev sammen med en udvikler, men han påstod hårdnappet, at jeg måtte havde installeret en beta på ATV, (hvilket jeg ikke har)
Men det endte uden noget svar på hvor lo*tet ikke virker længere
Min kone er også pissetræt aff den app - vi kan dog se det via telefonen så kaste det op på flimmeren via ATV