Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xterieur
#310103
Hej derude
Jeg har et gammelt plasma fra 2007 Pioneer (PDP-428XD) som egentlig jeg er meget tilfreds med, god lyd samt god billedekvalitet men alligevel tænker jeg at tiden er måske ind til en ny skærm.
I bund og grund den skal "bare" have et fremragende billedekvalitet, god lyd og være på 55", alt det andet som f.eks. features og brugeroplevelse er jeg lidt ligeglad med idet jeg bruger kun Apple TV 4K.
Jeg tænkte lidt på denne model LG OLED55C9.
Kunne man ellers får en OLED monitor med god lyd?
Det vil være fedt hvis nogen kunne dele sine erfaringer med det :)

Venlige hilsner
Christophe
Vedhæftede filer
image.png
image.png (884 bytes) Vist 2432 gange
Af Beckham
#310104
C9 ville helt sikkert være et rigtig godt valg som arvtager til din gamle plasma skærm. Lyden skal du nok ikke forvente som værende fantastisk, men sådan er det på de fleste fladskærme idag. Ellers skal du op i E9, da den kommer med indbygget soundbar.
#310107
Med mindre det er et absolut krav, at den indbyggede lyd er god, så ville jeg også se efter en skærm med godt billede (C9 er oplagt) og så finde lyden i form af en soundbar. Man begrænser sit valg gevaldigt hvis både lyd og billede skal være én pakke. Du skal give 21.000 kr. for et 55" LG E9, som stadig ikke vil kunne måle sig med et C9 og en dedikeret soundbar til samme samlede pris.