Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#308872
Har et ældre LG 55LA691V full hd tv (forhåbentlig udskiftet til 4k i 2020) som er tilsluttet en DENON AVR-X2200W surround receiver, hvor der i forvejen sidder tilsluttet en Playstation. jeg vil nu gerne tilslutte en Apple tv 4k til vores anlæg i stuen, da vi har opsagt vores tv pakke. Den har tidligere sat på skærmen i kontoret.
Når Apple tv 4k bliver tilsluttet Igennem DENON AVR-X2200W kommer der billede og lyd igennem, men det kommer og går som det passer den. det er som om signalet kommer og går . Har også prøvet at tilslutte Apple tv 4k direkte til LG 55LA691V men der sker absolut intet.
Har prøvet at tilslutte Apple tv 4k til et andet endnu ældre Lg tv, og der går både lyd og billede igennem uden problemer med de samme kabler. Så det er ikke hverken Apple tv 4k eller kablerne der fejler noget.
Jeg har også netop prøvet at nulstille DENON AVR-X2200W helt tilbage til, som man modtager den fra ny, men det hjalp heller ikke.
Jeg har også prøvet at tilslutte Apple tv 4k til Blu-ray indgange på DENON AVR-X2200W, Som Playstation bruger, men det gav heller ikke et bedre resultat.
Håber nogen har en løsning på mit problem.