Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bagle
#267188
Jeg har fornyligt investeret i et atv 4k til brug sammen med mit nyindkøbte LG C7.

Problemet er at efter en ca 30 minutter på pauseskærmen så begynder billedet at flimre og til sidst vise “no signal” på tv’et.. jeg kan så resette atv’et eller trække hdmi kablet ud og så i igen hvor der så kommer billede men derfrar begynder det så forfra..

Hdmi kablet er et af de dyrere fra hama og skulle gerne kunne klare det hele og fungerer fint til fx ps4.. jeg kan se at mange andre på nettet har tilsvarende problem og den nyeste software 11.2 har ikke løst problemet..

Nogen bud eller erfaringer?
Af Jørgensen66
#267189
Har desværre ingen hjælp til dit problem, men husk at slukke for dit udstyr, så der ikke er strøm på, før du fjerner og tilslutter HDMI-kabel, så du ikke futter din HDMI-indgang af.

Mvh. Jørgensen
Af ebbelk
#267197
Havde samme problem, købte to nye hdr hdmi kabler fra av cables, som hjalp. Du har dog et kvalitetskabel i forvejen, så skal ikke kunne sige om det er præcis det samme.
Af Edwards
#267199
Jeg har haft flere problemer med mit atv4k og lg b7. Det hjalp meget for mig at opdatere fjernsynet til den nyeste firmware fra LGs hjemmeside
Af GodmotherTycoon
#267201
Har også haft flere problemer. Prøvede flere HDMI kabler men det forsvandt da jeg købte et nyt, billigt, på av-cables. Prisen på dit HDMI kabel har intet at sige.
Af Windelborg
#267219
Jeg har haft et lignende problem, hvor jeg nulstillede mit Apple tv gennem itunes og satte det op igen. Så virkede det igen uden problemer..