Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg så en tråd på et amerikansk forum tidligere i dag. Her har de i noget tid diskuteret det samme, men det lader til, at det faldt på plads da tvOS 12 blev udgivet i går. Der er i hvert fald flere, som nævner, at Atmos nu fungerer over en bred kam.

Så mon ikke det handler om, at serverne lige skal opdatere?
Af steen6400
Det er meget muligt, alle mine Atmos film virker i hvert fald nu :)
Af Ludo
Kan nogen anbefale et oplagt klip fra en Netflix-serie eller -film, hvor man lige kan teste, hvor godt det der Atmos lyder? :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke set de nye screensavere på noget tidspunkt i beta-perioden. Heller ikke efter den endelige udgivelse. Jeg tror ikke, at de er klar.

Og derudover enig med Naiera. Jeg vil selv vælge og jeg er efterhånden lidt træt af, at der ikke længere er rotation i vores herhjemme, da det ser ud til at vi er "nået til enden". Hvorfor starter rotationen ikke forfra? Jeg savner nogle naturlandskaber i stedet for de mange sørgelige pans over asfalterede motorveje og lufthavne :((
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har de nye screensavere på min. Jeg skulle lige swipe lidt i dem, men de kom frem til sidst. Min var strandet på ... ja, en strand og kom ikke videre, så nu har jeg swipet hen på nogle af de nye. Ved I om den husker ens valg?
Af Nicklas Jakobsen
Jeg havde swipet gennem dem alle sammen og de kom ikke frem. Jeg satte den dog til at den skulle opdatere dagligt efter nye screensavers i stedet for ugenligt, så nu må vi se når jeg prøver næste gang :)
Brugeravatar
Af Naiera
Jeg har altid haft den til daglig, og der er ikke sket noget i lang tid, ud over at et par af dem fra Hong Kong dukkede op igen. Jeg bruger selvfølgelig også beta-firmware.
Brugeravatar
Af Naiera
Hvor, der var lige to af de intergalaktiske pauseskærme, da jeg swipede igennem for et par minutter siden. Den nye firmware måtte jeg dog ikke få.
Senest rettet af Naiera 20. sep 2018, 03:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er fordi, at Apple læser med herinde og du nu er ude i kulden.
Af MortenJensen1981
Jeg har lige fået en gratis måned på netflix, men jeg kan kun se HD/4K og Dolby Vision ikonet ikke Dolby Atmos nogen steder. Har kigget på de film i nævner der skulle have Dolby Atmos. Film spiller fint med Dolby Vision. Nogle der ved om Dolby Atmos ikke er inkluderet i den gratis prøvemåned??
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Jeg var inde for at se en af de film som jeg har købt, men da boksen er blevet opdateret eller vilkårene er blevet ændret fra Apple's side så har jeg ikke adgang til mine køb mere, så jeg skal acceptere de nye vilkår for at få adgang til mine køb.

Og dette er jo et problem, for da jeg købte mine film var vilkårene en anden, så Apple kan ændre vilkårene og set i lyset af at de ingen garanti vil stille for at køb som er købt igennem iTunes altid vil være tilgængelig som de har refereret til i deres tidligere vilkår, kan de reelt komme med nye vilkår i fremtiden som man ikke kan acceptere, for eksempel at ens køb kan forventes at forsvinde på et tidspunkt, så er man blevet afskåret fra ens køb.

Det kan da ikke være lovligt, at blive nægtet adgang til ens køb som er købt på andre vilkår på et tidligere tidspunkt, jeg forsøger ikke at købe en film, jeg prøver bare at afspille film som allerede er blevet købt på et tidligere tidspunkt.
Af FDP
JanTheMan

Hvorfor skulle det være ulovligt at ændre på vilkår ?

Har du læst om disse vilkår stiller dig dårligere ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så vist jeg husker, så kan du kun komme udenom ændringer ved at downloade filmene. Det må være samme problem, som med film der forsvinder pga skift af lokation.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 67