Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Med tvOS 14.5 beta 5 virker PS5's DualSense controller nu med haptisk feedback på Apple TV 4K. Foreløbigt har jeg kun fundet det implementeret i spillet The Pathless, som i øvrigt var en af PS5 lanceringstitlerne. Ud over lavere frame rate på Apple TV 4K, så er det nu i praksis som at spille på en PS5.
De havde ikke en forårspræsentation sidste år, og der kom lidt nyt hardware på WWDC 2020.

I 2019 sendte de invitationer ud den 11. marts til en forårspræsentation (senere i marts). Først den 22. maj kom invitationen til WWDC.

Jeg tænker bare, at den tidlige invitation er er signal i stil med: "Det her er det næste, der sker".
Af steadi
Folkene på The Verge snakker tæt på hver uge i “The Vergecast” om, at de ikke forstår hvad Apple har gang i med Apple TV.

Det lød i deres udsendelse til, at de også mener, at WWDC er næste Apple-event, men omvendt så plejer der at komme nye IPad Pro’er om foråret, og dem mangler vi stadig..
Af ZackGem
Hvad mener du med om det bliver langsomere?
Altså om du får forsinkelse, så du ikke har lipsync?

Bør ikke være et problem på de fleste ordentlige soundbars/receivers.
Af anders234
Nej det er menuen i Apple tv der bliver langsomt, når jeg skifter mellem apps og starter og stopper en film for eksempel, så kommer der sort skærm et par sekunder ligesom om den lige skal finde ud af det, når den er sat til tv kører det uden pause, men så der heller ingen atmos lyd
Det er fordi der er to HDMI-skift involveret når den sidder i soundbar. Først skifter ATV format, som får soundbar til at skifte format - der er en lille forsinkelse - og så er der samme forsinkelse når signalet fra ATV igen er klart. Det er ret normalt.
Brugeravatar
Af Naiera
anders234 skrev: 5. apr 2021, 16:54 Nej det er menuen i Apple tv der bliver langsomt, når jeg skifter mellem apps og starter og stopper en film for eksempel, så kommer der sort skærm et par sekunder ligesom om den lige skal finde ud af det, når den er sat til tv kører det uden pause, men så der heller ingen atmos lyd
I mit setup, med scaler og projektor, tager dette skift snildt 15 sekunder :p
Af steadi
Omvendt vil en 8K-model måske være det bedste argument for at fastholde en pris på 179 USD eller mere.

Men jeg er snart ret sikker på, at vi absolut tidligst ser en ny model i Q4 i år, hvis overhovedet i år.
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72