Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steadi
#329903
Pt. har jeg hørt følgende rygter om eventen i aften; nye iPad Pro's, nye airpods, nye macs, ny podcast-tjeneste og nyt apple tv.

Enten bliver det ren iPad-event, eller også bliver det den mest "rodede" event i en god mængde tid.

Jeg hælder nok mest til iPads og evt. airpods. Macs til WWDC, Podcast-tjeneste giver ikke mening (men Apple gør det alligevel) og nyt apple-tv... Jeg kan ikke se et "naturligt" tidspunkt at lancere sådan en på, så det kunne vel ligeså godt være i aften. ATV er i hvert fald ikke stor nok til egen event.
Af kabri
#329907
Jeg tror der kommer ny apple tv boks. Der har været rygter så længe. Det kan da være det pure opspind, men alligevel... Jeg er også spændt på at se hvad de ellers har på programmet.
Af JesperZ
#329919
Den snak har vi hver gang de inviterer til et event. Deres kalenderinvitationer står altid til 2 timer, uanset om det så reelt varer fx 1 time.

Hvis man går ind på https://appletrack.com/ så har de nogle ret realistiske bud på hvad vi kommer til at se, baseret på leaks og kredibilitet af leakerne. Ud fra det tror jeg desværre ikke der kommer noget nyt Apple TV denne gang. Men det behøver vi jo ikke spekulere længe i nu :)
Af steadi
#329929
Damn, en ny Apple TV 4K. Den havde jeg ikke set komme.

Nå, måske skal jeg i gang med at overtale fruen til at skifte... Fra en 1 måned gammel Google TV :D
(men vi har ikke en pris endnu)

Edit:
Fortsat 179 USD for den lille model, 199 USD for store model. Der bliver vist ingen forhandling alligevel.
Brugeravatar
Af OrigT-Duck
#329930
Altså jeg er ikke imponeret. Dog en fed remote. Ja den kan HFR, som de fleste hader. Og den kan kun kalibrere farvne på Apple tv. Og ingen HD atmos eller DTS x.

Så bliver ved shield
Af lennon
#329931
OrigT-Duck skrev: 20. apr 2021, 19:21 Altså jeg er ikke imponeret. Dog en fed remote. Ja den kan HFR, som de fleste hader. Og den kan kun kalibrere farvne på Apple tv. Og ingen HD atmos eller DTS x.

Så bliver ved shield
Hvilke streamingtjenester tilbyder lyd i HD Atmos og DTS x ?
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103