Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278748
Jeg så en tråd på et amerikansk forum tidligere i dag. Her har de i noget tid diskuteret det samme, men det lader til, at det faldt på plads da tvOS 12 blev udgivet i går. Der er i hvert fald flere, som nævner, at Atmos nu fungerer over en bred kam.

Så mon ikke det handler om, at serverne lige skal opdatere?
Af steen6400
#278766
Det er meget muligt, alle mine Atmos film virker i hvert fald nu :)
Af Ludo
#278771
Kan nogen anbefale et oplagt klip fra en Netflix-serie eller -film, hvor man lige kan teste, hvor godt det der Atmos lyder? :)
Brugeravatar
Af Naiera
#278776
De burde virkelig tage sig sammen og lade os vælge hvilke screensavers vi vil have.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278777
Jeg har ikke set de nye screensavere på noget tidspunkt i beta-perioden. Heller ikke efter den endelige udgivelse. Jeg tror ikke, at de er klar.

Og derudover enig med Naiera. Jeg vil selv vælge og jeg er efterhånden lidt træt af, at der ikke længere er rotation i vores herhjemme, da det ser ud til at vi er "nået til enden". Hvorfor starter rotationen ikke forfra? Jeg savner nogle naturlandskaber i stedet for de mange sørgelige pans over asfalterede motorveje og lufthavne :((
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#278789
Jeg har de nye screensavere på min. Jeg skulle lige swipe lidt i dem, men de kom frem til sidst. Min var strandet på ... ja, en strand og kom ikke videre, så nu har jeg swipet hen på nogle af de nye. Ved I om den husker ens valg?
Af Nicklas Jakobsen
#278796
Jeg havde swipet gennem dem alle sammen og de kom ikke frem. Jeg satte den dog til at den skulle opdatere dagligt efter nye screensavers i stedet for ugenligt, så nu må vi se når jeg prøver næste gang :)
Brugeravatar
Af Naiera
#278797
Jeg har altid haft den til daglig, og der er ikke sket noget i lang tid, ud over at et par af dem fra Hong Kong dukkede op igen. Jeg bruger selvfølgelig også beta-firmware.
Brugeravatar
Af Naiera
#278812
Hvor, der var lige to af de intergalaktiske pauseskærme, da jeg swipede igennem for et par minutter siden. Den nye firmware måtte jeg dog ikke få.
Senest rettet af Naiera 20. sep 2018, 03:15, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 103