Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
#295037
Film i iTunes. Kan man på nogen måde, omdøbe dem lokalt? Jeg ved med musik, at der kan laves noget, så musik fra samme kunstner kan lægges sammen. Men jeg har ikke, kunnet finde noget med film. Det er når jeg har flere film i en serie, som Bourne/mission imp. Så ville jeg gerne kunne lægge et tal ind, så jeg hvilken rækkefølge de kommer i. Er sgu ved at blive gammel, så kan ikke altid huske rækkefølgen, så ville være fedt, hvis der kunne lægges et tal ind.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#295253
Så får vi forhåbentlig snart 'TV' app i Danmark. Den lanceres i 100+ lande til maj. Streamingtjenesten Apple TV+ lanceres til efteråret.

tvOS 12.2 er også frigivet.

Kiggede I med i aftes? Hvad synes I om nyhederne?

Apples 'TV' app lanceres i 100+ lande på Apple TV, Samsung TV, LG TV m.fl.

Apple frigiver tvOS / iOS 12.2 med Siri-til-TV, nye AirPlay 2 funktioner

Apple løfter sløret for sin streamingtjeneste Apple TV+

Apple Arcade er en spiltjeneste til Apple TV, iOS & Mac
Af Dalla
#295259
Hva er nytt den refreshed apple tv app? Bortsett fra channles & kids section, alt er likt?

Synd at de ikke har en "min liste" og mulighget for flere ulike brukere.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#295265
Foruden channels og lidt brugerfladeændringer, så bliver TV app'en fremover hjemsted for film fra iTunes. Om det betyder, at iTunes film app'en nedlægges, ved vi dog ikke endnu. TV app'en bliver også stedet, hvor man får adgang til Apple TV+ tjenesten fra efteråret.

Og så ser det ud til at Apple fremover vil hoste det indhold, som findes i TV appen. Altså så man ikke længere smides over i HBO osv. når man starter afspilning.
Af Dalla
#295266
Rasmus Larsen skrev:Foruden channels og lidt brugerfladeændringer, så bliver TV app'en fremover hjemsted for film fra iTunes. Om det betyder, at iTunes film app'en nedlægges, ved vi dog ikke endnu. TV app'en bliver også stedet, hvor man får adgang til Apple TV+ tjenesten fra efteråret.

Og så ser det ud til at Apple fremover vil hoste det indhold, som findes i TV appen. Altså så man ikke længere smides over i HBO osv. når man starter afspilning.
Yes. en skuffende endring. Hvor er min liste over show? Hvor er mulighetene til å endre konto? Hvor er kategorivalg for tv og tvshow.

Virker som dette er en stor miss. har også lest på theverge at det kun er channles som vil spille direkte i tv appen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#295268
Vi har ikke fået TV app'en i Danmark endnu, så jeg er ikke klar over, hvordan den præcis virker i Norden. Har I nyheds- og sportstjenester med i den i dag?
Dalla skrev:Virker som dette er en stor miss. har også lest på theverge at det kun er channles som vil spille direkte i tv appen.
Det giver mening. Tak for tip. Det skal vi lige have fulgt op på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#295269
Min oplevelse efter gårsdagens begivenhed er, at der er for få detaljer om Apple TV+ til at blive begejstret. Det hele var lidt for ukonkret.

Personligt er jeg mest spændt på Apple Arcade. Den taler til mit spilhjerte og jeg er altså glad for at se, at de stadig prøver at fremme Apple TV som spilplatform. Nu skal de have nogle ordentligt spil på Apple TV samt spil controllere ud i hænderne på brugerne. jeg tror godt, at Arcade kan blive et hit.
Af Dalla
#295270
Rasmus Larsen skrev:Vi har ikke fået TV app'en i Danmark endnu, så jeg er ikke klar over, hvordan den præcis virker i Norden. Har I nyheds- og sportstjenester med i den i dag?
Dalla skrev:Virker som dette er en stor miss. har også lest på theverge at det kun er channles som vil spille direkte i tv appen.
Det giver mening. Tak for tip. Det skal vi lige have fulgt op på.
Vi har nyhetstjenester, men ikke sportstjenester idag. Alt er lagret under se nå. Det er noen fundementale problemer som jeg håpet apple ville rettet, men ikke ser.

1. Det er ingen min liste. Det er vanskelig å vite hva man følger. Noen ganger dropper tv-serien unna next up funksjonen, og da glemmer man tv serier.

2. Pop up til andre apps er ikke knirkefritt. Fryser av og til

3. Kun 1 bruker, slik at up next er flooded med serier og tv. det må på plass flere brukere

4. Alt er samlet under en fane, og de ulike valgene ligger nedover. Det betyr mye scrolling. Vil anta det er derfor netflix endret brukerinterfacet sitt, og added sidebar. Vil anta apple også gjør dette etterhvert?

5. Netflix mangler.

Dersom disse 5 punktene ble utbedret ville tv-appen vært knirkefri. Potensialet er enormt bra. Jeg bruker den ofte.
Af Flemming Larsen
#295274
Rasmus Larsen skrev:Flemming: Jeg mener ikke, at de kan omdøbes. Jeg har i hvert fald aldrig hørt om muligheden.
Øv. Tænkte det nok.
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 103