Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lommeregner
#278543
Flemming Larsen skrev:
lommeregner skrev:Står der Dolby atmos ved de film og serier på Netflix, som er i Dolby atmos? På min ATV 4K som kører med seneste beta, kan jeg ikke se noget i Netflix appen
Har du den store pakke til 129kr? Og ja, der står Atmos ved siden af HDR/Vision. Du kan blandt andet se disse.

Bright, Guardians of the Galaxy 2, Lost in Space, Okja, Bright, Godless og Iron Fist.
Jo, jeg har den store pakke men ved mig står der blot ikke atmos ved sidern af HDR/Vision som der gør på Xbox one X Netflix appen.... Meget mystisk ?
Af Flemming Larsen
#278544
lommeregner skrev:
Flemming Larsen skrev:
lommeregner skrev:Står der Dolby atmos ved de film og serier på Netflix, som er i Dolby atmos? På min ATV 4K som kører med seneste beta, kan jeg ikke se noget i Netflix appen
Har du den store pakke til 129kr? Og ja, der står Atmos ved siden af HDR/Vision. Du kan blandt andet se disse.

Bright, Guardians of the Galaxy 2, Lost in Space, Okja, Bright, Godless og Iron Fist.
Jo, jeg har den store pakke men ved mig står der blot ikke atmos ved sidern af HDR/Vision som der gør på Xbox one X Netflix appen.... Meget mystisk ?
Den seneste beta kom i Onsdags. Er det den du har? Ellers er det bare underligt.
Af lommeregner
#278547
Jo, har den nyeste opdatering af beta udgaven. Har haft afinstallerer appen, genstartet Apple tv og installeret Netflix app på den ny. Desværre samme resultat.
Af steen6400
#278571
lommeregner skrev:Jo, har den nyeste opdatering af beta udgaven. Har haft afinstallerer appen, genstartet Apple tv og installeret Netflix app på den ny. Desværre samme resultat.
Hvad med ATV lyd-menu, står der Atmos der?
Af lommeregner
#278658
Efter at have reset ATV og geninstalleret alt igen, har jeg nu atmos lyd (med atmos betegnelse ved Netflix film og serier) og min sony soundbar viser også, at det er atmos lyd der gengives :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278665
Mht. Atmos i apps som Infuse, så skriver Infuse-udviklerne at de endnu ikke har værktøjerne til at indbygge det. Det er pt. kun via online-streaming, men Apple "arbejder på det".

"Unfortunately, the Atmos support Apple has available in 12.0 is limited to VOD services that serve content via HTTP Live Streaming (HLS). In essence, all an app like Netflix needs to do is start serving up Atmos content, and it will start working.

We've requested more versatile ways of utilizing Atmos on the Apple TV, and Apple has told us they are ‘working on it’ but declined to provide an ETA.

This could be a situation similar to last year where Apple added manual frame rate switching in 11.0, and then followed that up with automatic switching in 11.2.

Time will tell, but for now we're keeping our fingers crossed"


Kilde: https://firecore.com/forum/topic/20983?page=15
Brugeravatar
Af Pede8000
#278694
Hejsa!
Nogen der har haft held til at opdatere til tvOS 12?
Jeg er på 11.xx og jeg får at vide at det er up to date.
Af Flemming Larsen
#278696
Pede8000 skrev:Hejsa!
Nogen der har haft held til at opdatere til tvOS 12?
Jeg er på 11.xx og jeg får at vide at det er up to date.
Det er vel først efter klokken 19 i dag?
Brugeravatar
Af Pede8000
#278697
Flemming Larsen skrev:
Pede8000 skrev:Hejsa!
Nogen der har haft held til at opdatere til tvOS 12?
Jeg er på 11.xx og jeg får at vide at det er up to date.
Det er vel først efter klokken 19 i dag?
Ok, tak for info. 8-)
Af lkodk
#278721
Og huurraaaaa!
Det ser sgu ud til at de langt om længe har fået fikset problemet med skiftende sort niveau når undertekster vises i Dolby Vision! :)
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 103