Rasmus Larsen skrev: ↑12. nov 2024, 05:52
Jeg håber det her også bliver muligt i Apple TV appen på Apple TV 4K. Det er 9to5Mac, der skriver, at det er muligt i seneste iOS 18.2 beta at rykke rundt på menupunkterne (dog ikke dem alle).
Ja det ville være fint og en meget ønsket funktion hos mange.
Der er iøvrigt også kommet ny funktion til MacOS skærmvisning i AirPlay til Apple TV.
Hvis man kan lide ATV som jeg, er det altid spændende så snart der sker lidt
Det er mig en gåde hvorfor Apple ikke opper sig lidt mere med ATV og TVOS. Man fristes til at tro at dem fra Apple TV afdelingen ikke selv har Apple TV derhjemme.
På den ene side kan jeg godt lide at man holder det meget simpelt og der ikke sker for meget, men på den anden side føler jeg at der er så meget der kan blive bedre.
Og De roder stadig rundt i Apple TV+ og TVapp. Film og serier der pludselig forsvinder helt fra oversigterne og skal søges efter i søgefunktionen for at finde dem og er det ene sted men ikke det andet sted. UI design er skønt, men deres måde at kategorisere og systematisere på er en rodebutik, hvilket irritere mig. Mon det er rigtige mennesker der gør det eller er det AI automatisering som står for den ulogik.
Hvorfor er Itunes film app der stadig? Fjern den.
Hvorfor er der den der computer app? hvorfor putter de ikke den ind i Apple TV appen i "library" ligesom den er på iOS og MacOS?
Giv os mulighed for at slette fotoapp og podcast.
Fjern søgeapp helt, søgefunktion er alligevel på fjernbetjening og oppe i højre hjørne menuen. Og fjern indstillingsapp og put den op i højrehjørne menuen. Så er der kun Apple Music, Arcade, TVapp og Appstore app tilbage som godt kan få lov til at blive fast.
Mulighed for at slå "tophylde" funktionen fra, hvis man ikke bruger det.
Det er kun småtingsafdelingen, men få det nu fixet ik?
Og så er der selvfølgelig flere forbedringer til de mere medie og hardware tekniske funktioner og understøttelser.
(bare lige for at hvis der skulle være en Apple udvikler blandt os)
Eller også skulle jeg selv smøre ærmerne op og sende et CV til AppleTV udviklingsafdeling.
Men alligevel er ATV det bedste....