Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jslsloth
Jeg ser tv2 play på min Apple TV og oplever løbende pixelering. Jeg har ingen problemer på alle andre streaming tjenester.
Internet via jo coaxial 1000/500 via jetnet på Yousee kabelnet.
Andre der oplever det samme?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Bruger Android uden problemer, YS Fiber 300.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jslsloth skrev: 16. aug 2024, 22:45 Jeg ser tv2 play på min Apple TV og oplever løbende pixelering. Jeg har ingen problemer på alle andre streaming tjenester.
Internet via jo coaxial 1000/500 via jetnet på Yousee kabelnet.
Andre der oplever det samme?
Jeg oplever det samme. Det er TV 2 Play, hvor streamingkvaliteten har flest udfald.

På streaming hænger udfald i kvalitet jo sammen med udfald i forbindelsen, men idet det sker hos TV 2 Play i langt højere grad end hos de andre, så må det være klumper i forbindelsen ud til deres servere – ikke vores hjemmenetværk.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det har jeg som skrevet ikke problemer med, heller ikke med SKY Showtime og C More som også leveres via TV2 Play App'en. Har som nævnt Fiber.
Af JornH
Jeg har ikke Apple TV, TV 2 Play virker fint på et Samsung TV, har været ligt syg på det sidste, men ser normalt mange timer Play, hver dag uden problemer. Har fiber 1000/1000.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja, som skrevet så kan jeg heller ikke genkende at der er problemer, der streames helt fejlfrit, så der er ikke som der skrives "klumper" i forbindelsen til serverne, der må være fejl i den App der bruges eller den enhed der bruges., Hvad ellers kan det være, kan det være den Coax forbindelse der bruges, det lyder ikke sandsynligt. Ses fejlfrit på Android TV OS, og på Samsung Tizen som Jorn skriver.
Af Jslsloth
perstærk skrev: 18. aug 2024, 18:02 Bruger du wifi? Hvad hvis du bruger et netkabel i stedet for? Sæt kryds:

[ ] Bliver bedre
[ ] Ingen forskel
[ ] Bliver værre

:-)
Det er kablet og der er aldrig problemer med Netflix Max Disney showtime prime tv+ drtv og købe film ved apple i høj bitrate.
Det er kun tv2 play
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så kan der vel kun være en ting tilbage der gør at det ikke er i orden, det må være App'en.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg har kun et basis abonnement, så derved ikke Flow kanaler, men ja alt On Demand er der ikke problemer med.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så må det være App'en eller enheden der er problemer med, da der som skrevet ikke er problemer med App's til de 2 andre platforme som er nævnt.