Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#338168
Beckham skrev:Må indrømme jeg ikke synes det er specielt slemt med reklamer i Google TV. Den kommer med lidt anbefalinger til hvad jeg skal se, men det gjorde Android Tv jo også.
hvilke 'anbefalinger' og reklamer er der tale om? forskellige fra gang til gang? de samme om og om igen? indhold fra en bestemt tjeneste som du abonnerer på? en som du IKKE abonnerer på?
#338190
Beckham skrev:Der er vist lidt af hvert. Ikke noget jeg har taget så meget notits af. Ligger jo bare i baggrunden. Det er jo ikke et pop-up vindue eller lignende.
tak for svar.

på Google Chromecast Tv kører der udelukkende reklamer for Disney+
#338265
Waqas skrev: 11. dec 2021, 09:29 Xh95, uden google konto, har fået ny launcher, troede ikke at den kunne opdatere uden google play?
Google har 100% adgang til din enhed, via services framework som er en del der kører i baggrunden på selve enheden, uafhængigt af apps på din enhed.

Det er før sket at farlige apps som de hørte skadede enheder, blev fjernet over alle enheder med android bare ved Google kaldte den farlig og de bannede den, så blev den slettet.

Så Google har magten :)