Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikaelJuul
#320735
Hej med jer, jeg har prøvet at søge dette forum igennem men syntes ikke jeg fandt svar, så nu vil jeg lige hører folket om følgende.

Jeg overvejer en Mi Box S, har tidligere testet en og virker perfekt til mit forbrug som er Netflix, Disney+. DR og TV2 play.

Jeg kan se at Waoo, Boxer og Stofa ikke har apps til boksen, og det er heller ikke sikkert jeg får brug for det, men det kunne jo være.

Er der nogen der har haft held med og kan bekræfte om det vil virke at sideloade Waoo TV og/eller Stofa appen på en Mi Box S ?

Fra diverse YouTube videoer kan jeg se at der findes et hav a muligheder for sideload - men ville gerne høre om erfaringer med disse to apps.

Jeg har i øvrigt kontaktet Waoo for at høre om deres planer om at understøtte Android TV men uden svar, jeg har også haft kontaktet YouTV samt Boxer, de skriver tilbage at det måske kommer, og de pt. kun er på ATV og App på android telefoner/tablet bla. bla. bla. bla. :) - intet konkret omkring om og hvornår de har planer om at være på Android TV :)

Mvh
Mikael
Brugeravatar
Af bbplayer
#320736
drop det, jeg har testet et par, og Canal+ har også en app som ikke er 100% kompatibel, og du gider nok ikke sidde med mus og remote for at komme rundt.

Så måske i næste generation, GoogleTV får app bedre support til deres system.