Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#320572
Som overskriften siger, så er den desværre ikke en brugbar streamer for de der går op i korrekt billed og lyd, da den hverken kan lave match framerate eller bitstreame lyden.

Spol frem til segmentet om Plex:
#321659
Har købt mig et eksemplar til tv i soveværelset. Her fungerer det super med DR, Netflix, Disney mm. Og jeg kan nøjes med en fjernbetjening og intet behov mobil til casting som med den ældre Chromecast.

Sendt fra min Pixel 4a med Tapatalk

#321675
Nagash skrev: 15. okt 2020, 23:51 Som overskriften siger, så er den desværre ikke en brugbar streamer for de der går op i korrekt billed og lyd, da den hverken kan lave match framerate eller bitstreame lyden.

Spol frem til segmentet om Plex:
Kan i forklare det på en måde, så at alle "ikke nerds" forstå det?

Hvad er det, der ikke er godt nok?

Jeg overvejde det for at genopleve mig Pana G20, da jeg er træt af LCD/QLED og har ikke råd til OLED.
#321683
Det som folk gerne ser, er 24/50/60p , at du kan stille om i HOME app , gør intet for den funktion som automatisk kunne indstille sig til filmen som afspilles i f.eks KODI eller andre GoogleTV kompatible apps.

Dette er ikke det samme som den gamle Chromecast, du får jo GoogleTV med, så du kan også indstille hz i indstillinger på GoogleTV, så lidt andet end det gamle som var styret fra HOME app.
#321690
philipc skrev: 6. nov 2020, 23:42 Har købt mig et eksemplar til tv i soveværelset. Her fungerer det super med DR, Netflix, Disney mm. Og jeg kan nøjes med en fjernbetjening og intet behov mobil til casting som med den ældre Chromecast.

Sendt fra min Pixel 4a med Tapatalk
Hej. Der skal vel stadig tændes med tv'ets almindelige fjernbetjening? Eller er der en sync-funktion på det?

Hvad med pixel 4a. Er den guf? Jeg overvejer en 5'er, når den kommer lidt ned i pris.
#321693
bimbobo skrev: 7. nov 2020, 13:20 Hvis du ser Yousee på appen og evt. Netflix Premium, hvad vil det betyde i forhold til "problemet"?
Jeg bruger ikke Kodi, Plex eller lignende.
Det vil blot betyde, at noget indhold ikke vil opleves fuldstændig flydende. Nogle er meget følsomme over for dette andre mindre. De fleste almindelige forbrugere lægger overhovedet ikke mærke til det.

I dit scenarie kunne man sætte den til 50hz, så alt Yousee indhold ville være flydende. Netflix materiale ligger vist i både 24, 50 og 60hz (fps).
#321695

kronholm skrev:
Hej. Der skal vel stadig tændes med tv'ets almindelige fjernbetjening? Eller er der en sync-funktion på det?

Hvad med pixel 4a. Er den guf? Jeg overvejer en 5'er, når den kommer lidt ned i pris.
Fjernsynet kan også tændes og slukkes med den medfølgende fjernbetjening.

Pixel 4a fungerer rigtigt fint. Ok kamera, fysisk størrelse, dual SIM og Android 11 med mulighed for en privat og en arbejdsprofil. Eneste anke indtil videre er at den føles lidt mere billig end min tidligere mobil i glas/alu og den er heller ikke vandtæt...

Sendt fra min Pixel 4a med Tapatalk