Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#308746
Jeg har kigget på denne boks. Hvis jeg skal anskaffe mig sådan en, er det så en 2017 eller 2019 model.

2017 har både fjernbetjening og controller
2019 har ingen controller med en fjernbetjening med flere brugbare knapper.

Det er på nuværende tidspunkt muligt at købe begge modeller
#308748
Den nyeste er at foretrække, da den byder på lidt forbedringer og en klart bedre fjernbetjening, men prisen kan selvfølgelig have betydning.
Selv har jeg 2017-modellen, hvor jeg tidligere havde 2015-modellen.
Den nye controller er faktisk ret lækker, og jeg foretrækker at styre boksen med den fremfor fjernbetjeningen, men du kan jo enten købe en controller ved siden af (er dog ret dyr), eller bruge en controller fra en Xbox eller PS4, hvis du har brug for den...
#308773
Jeg har en 2015. Jeg har ikke fjernbetjeningen, men kan heller ikke de hvad jeg skal bruge den til, da jeg styre den med tv'ets remote. Bruger også kun controlleren meget sjældent.

Så vil sige, af det kommer meget an på hvordan du tror du kommer til at bruge den.
Af LarsCJ
#308776
Du kan tjekke Flatpanels sammenligning af modellerne her - og vurdere om der er noget af det nye, du har behov for.

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1572337627

(læs også debatsporet - der er flere interessante oplysninger om den nye model)

Mht fjernbetjening, så kan du købe en god erstatning (Q5) på Ebay for under 10 $ - den minder meget om den nye og mere brugervenlige (end 2017-modellen). Der slipper du så også for Netflix-knappen :-)