Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#307520
Hej,
Vi har et gammelt Fladskærmstv oppe i vores stue ovenpå, som ungerne primær har brugt til at se lidt dvd på og spillet på. Nu er de blevet større og de vil gerne se TV-programmer og Stremings serier nu, som ikke altid lige er af interesse for min bedre halvdel og jeg :) Derfor er der lidt "kamp" om tv'et i stuen.
Vi overvejede om vi skulle til at købe nyt smarttv til stuen ovenpå, men faldt så over Mi Box S, som man jo kan få kastet i nakken for under en plovmand :) Jeg har dog nogle spørgsmål, som jeg håber nogen af jer, der har Mi Box'en eller har haft, vil kunne svare på.

Iflg. diverse forumer synes det at være muligt at hente VIAPlay-appen i den begrænsede indbyggede Google Store - er det rigtigt? kan den hentes problemfrit?

Langt sværere har det været, at finde ud af om man også kan hente Boxerplay-appen ? Kan man det?

Hvis man ikke kan, så er der jo også mulighed for at sideloade apps via Apk-filer..... har nogen prøvet det med Boxerplay ??

Jeg har fundet et forum i Sverige, hvor der bliver spurgt til Mi Box S. og boxerplay, og her bliver der sagt, at det kan den godt...men kan den så mon også i Danmark+ (det er det eneste sted, jeg har kunnet finde noget om Boxerplay og Mi Box S). Her har jeg sakset ud, hvad der bliver talt om:

Lars Hast
Fungerar den med Boxer play? Isf hur bra jämfört med Boxers egen TV-hub? Några tjänster som inte fungerar?
Gilla · Svar · 44v

Inet
Boxer play fungerar ja, svårt att jämföra med Boxers egen TV-hub men applikationen jämnliknar sig med AndroidTV appen för Boxer play, då apparna hämtas därifrån.
MiBox har en del begränsningar som t ex att casting funktionen (t ex strömma från telefon eller surfplatta) inte alltid fungerar.
Gilla · Svar · 1 · 43v
Det kan også være mig, der ikke fatter Svensk :D :D :D
Håber nogen har lyst til at hjælpe med at svare på det Smile
På forhånd tak..

Michael Larsen, Morsø