Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LarsCJ
#305149
Jeg bruger normalt FireFox´browser til Android Tv, når jeg vil se DR på Shield. Egentlig mest for at kunne se Live TV, men jeg vil også gerne kunne se programguiden.

Nu har DR så i deres visdom lavet guiden om (igen-igen) til "et nyt brugervenligt layout" (min bare røv!) - som tydeligvis retter sig mod mobil- og tablet-brugere, hvor man swipe/scrolle horisontalt.

Det virker bare ikke på Firefox - men måske nogen her har kendskab til noget der virker?
Af LarsCJ
#305152
Nu har jeg så lige prøvet guiden på min PC - hvilken elendighed.

Hvis jeg f.eks. vil finde programmet "Børnene i sorggruppen" men ikke kender til DR's kategorisering - og derfor vil bruge den alfabetiske oversigt, så skal jeg klikke 14 gange for at komme hen til programmet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#305160
LarsCJ skrev:Nu har jeg så lige prøvet guiden på min PC - hvilken elendighed.

Hvis jeg f.eks. vil finde programmet "Børnene i sorggruppen" men ikke kender til DR's kategorisering - og derfor vil bruge den alfabetiske oversigt, så skal jeg klikke 14 gange for at komme hen til programmet.
Det gør du så ikke så godt.

- DR.dk / tv
- Søg -> Børnene
- > tryk på første link som kommer frem.

3 klik :) (+7 hvis 7 bogstaver skal tælles med))
Brugeravatar
Af bbplayer
#305166
LarsCJ skrev:Men så skal jeg jo skrive det først - det kræver så lige 21 ekstra tastetryk ;-)
? Du har vel siden som favorit? Og så tæller jeg kun 10.